Ineens veel meer honger

<p>Hoi allemaal, </p><p>ik zit sinds een paar dagen met een ontzettend hongerige kindje van 8 weken. Heeft echt honger, ik herken het huiltje, probeer rond te lopen (kalmeert normaal wel, zeker als hij zoals nu niet met zn beentjes trappelt), speentje paar keer proberen  (zuigt fanatiek, kijkt bedenkelijk en spuugt dan uit e huilt opnieuw), het is standaard een uur tot half uur voor zijn voeding. Ik heb het eerst uit proberen te stellen maar heb dan een overstuur krijsend mannetje.</p><p>Hij weegt 4,5 kilo en kreeg omneo 6*120 + 4 scheppen. Nu geef ik hem meer(6*150 +5, waardoor hij nu meer (drinkt hij net niet helemaal op) dan 1 fles te veel per dag krijgt. Hij heeft dit eerder gehad ennis toen na een dag gewoon een fles minder gaan drinken. Dit duurt nu 2 dagen en ik vraag me af hoe lang ik dit zo aan moet kijken. Ik wil namelijk niet dat hij dit standaard gaat drinken. Hij heeft volgens mij ook last er van want hij huilt nu soms na de voeding en trappelt met zn beentjes (niet na iedere voeding).</p><p>iemand ervaring hiermee? </p><p> </p><p>Als dit zo blijft bel ik na t weekend even naar het cb maar ben benieuwd of jullie dit herkennen e misschien nog tips hebben. </p><p> </p><p>Bedankt alvast! </p><p> </p><p> </p>
 
Het is een regeldag. Hij gaat een groeispurt maken en moet daar voor meer voeding hebben. De ene keer duurt het een dag en een andere keer wat langer. Bij flesvoeding moet er minimaal twee uur tussen zitten. 
 
En met een regendag is het zo dat met een paar dagen hij of weer minder per fles gaatdrinken, of een fles minder? 
 
Terug
Bovenaan