ineens vroeg wakker

hoi

jens krijgt al vanaf ruime 3 maanden om 19.30 de laatste fles
slaapt dan altijd door tot 7--7.30
maar de laatste weken komt hij elke keer om 5.30 al
we geven hem een speen en hij slaapt wel weer, maar toch....

iemand een tip?? later fles geven?

Hoi,

Lotte is bijna 4 maanden en was de laatste week ook steeds heel vroeg wakker. Eerder moest ik haar 's morgens meestal wakker maken, ineens werd ze telkens om 4.30 wakker. Ze was dan ook niet meer te sussen met een speentje, er moest dan gedronken worden. Gisteravond hebben we een schep rijstebloem door haar voeding gedaan en ....... ze sliep tot 8.00! Heerlijk! Rijstebloem is eigenlijk vanaf 4 maanden, maar Lotte is dat bijna (over een kleine week). Ze heeft er geen krampjes van gekregen ofzo. Dus dit is mijn tip!

Groetjes
Anke

Hoi Riana,

Esther doet dat ook, ik geloof niet dat het honger is. Volgens mij worden ze gewoon een beetje wakker, constateren dat het al licht wordt en dan willen ze aandacht. Af en toe slaapt ze ook opeens veel langer door. Maar als het zonnetje de kamer in schijnt... Misschien dus de kamer beter verduisteren? En anders gewoon wachten tot het weer over gaat...(of tot het winter wordt).

Groetjes,

Eveline

hoi,

senna slaapt normaal gesproken ook van 7 uur tot 8 uur de volgende ochtend maar inderdaad, hij wordt ook wel eens om een uur of zes ff wakker. gelukkig valt hij na een beetje gekletst te hebben zelf weer in slaap. denk inderdaad dat het komt doordat het dan zo vroeg licht is.
nou, ja gaat vanzelf wel weer over denk ik.

liefs marijke

Hallo

Thomas was als baby al vroeg wakker, kreeg om half acht de fles en sliep tot zes uur en als hij wakker werd moet hij ook gelijk zijn fles, we legden hem daarna weer terug dat was heerlijk. Hij wordt nog steeds iedere dag tussen zes en half zeven wakker, NOOIT LATER en dat is soms erg zwaar want ik kan nooit een keer laat naar bed. Sommigen kinderen worden eenmaal erg vroeg wakker, het is heel erg vervelend. Dit keer ervaren wij het heel anders. Wesley krijgt om half negen zijn fles en slaapt tot negen uur uit. Hij hoeft ook niet gelijk zijn fles als hij wakker wordt.

Wij hebben ook geprobeerd thomas destijds later in bed te leggen maar dat heeft nooit geholpen, dit is zijn tijd om wakker te worden zeg ik altijd maar.

Gr. Jeannette

mv Thomas 29-02-2004 en wesley 19-01-2007

Hey

Ik had precies hetzelfde met mijn dochter. Ik dacht eerst dat het eenmalig was maar het heeft echt een paar weken geduurd en ze kwam steeds vroeger, eigenlijk was het gewoon weer een nachtvoeding die ze wilde.
Sinds een paar dagen slaapt ze opeens weer gewoon door. Ik vind het net zo gek hoor, weet niet waarom ze die periode had. Het komt wel overeen met het sprongetje, maar ik ben daar altijd een beetje sceptisch over. Aan de andere kant klopt het tot nu toe wel redelijk met haar.
Nou ik heb dus geen tips voor je, ik geef nog borstvoeding dus ik voedde haar en legde haar weer terug. Ik was wel bang dat ze hieraan zou gaan wennen en steeds vroeger zou gaan komen, maar nu slaapt ze weer, dus tsja...
Een kwestie van geduld denk ik eigenlijk...
Succes want ik weet hoe vermoeiend dat opeens weer is!

Groet Bebek

Terug
Bovenaan