ineens wat licht gelige afscheiding

Hallo dames, ik ben nu ruim 7wk zwanger van nr 3. Ik voel me erg onzeker heb al enkele weken last van mijn onderrug. Had vandaag ook ineens een ander kleurige niet stinkende afscheiding (licht geel) verder ben ik nog steeds moe en heb ook het gevoel dat mijn buik wat groeit en heb ik buikpijn ( dit ken ik nog van mijn dochters) Heeft hier iemand ook ervaring mee?
 
Lichtgeel is heel normaal hoor. Heb ik altijd in de eerste 12 weken, komt omdat het slijm van je baarmmoeder door hormonen steviger wordt en dat kan ook een andere kleur geven.... klachten in de onderrug en onderbuik zijn heel normaal door verweking van de spieren en uitzetting van de baarmoeder... het klinkt allemaal superzwanger... geen zorgen maken dus.
 
Dank je voor jullie reacties, ik voel me nu wel wat gerust gesteld ben erg blij met dit forum, kun je toch even je onzekerheden en verhaal kwijt.
Ik krijg dinsdag de intake en 2 mei eindelijk de termijn echo. Heb er zin in maar blijft ook wel spannend ook al is het de derde keer.
Gr
 
Terug
Bovenaan