Ik heb 7 weken geleden een curettage gehad ivm een miskraam. Twee weken geleden werd ik weer netjes ongesteld, ik was opgelucht dat alles weer "normaal" verliep. Ik verloor wel langer wat bloed dan bij een normale ongesteldheid, maar het was voornamelijk oud bruin bloed. Afgelopen zondag was dat ook voorbij, en gisteravond begon ik ineens weer wat oudbruin bloed te verliezen. En vanochtend stond ik mijn tanden te poetsen en ineens voelde ik iets "stromen". Ik ging meteen op de wc zitten, en het bleek dat ik ineens een flinke hoeveelheid rood bloed verloor! Even daarna kwam er ook ineens een soort bloedstolsel (??!) uit, ter grote van een duim.
WAT IS DIT??? Ik schrok me wezenloos! Ik snap er niets van, ben ik opnieuw ongesteld, is dit nog iets wat achtergebleven in van mijn zwangerschap?? Na mijn curettage had de gyn. nog gekeken met een echo en zei dat er niets meer in zat...
Zijn er nog meer vrouwen die dit hebben meegemaakt???
WAT IS DIT??? Ik schrok me wezenloos! Ik snap er niets van, ben ik opnieuw ongesteld, is dit nog iets wat achtergebleven in van mijn zwangerschap?? Na mijn curettage had de gyn. nog gekeken met een echo en zei dat er niets meer in zat...
Zijn er nog meer vrouwen die dit hebben meegemaakt???