Ineens weer nachtvoeding. Te weinig bv?

Dag dames,

Mijn dochter maakte al een maand riante nachten. Sinds twee nachten (begon na de enting, dacht dat het daaraan lag maar vannacht ineens weer) wil ze 's nachts weer een voeding. Ze smakt en valt de borst letterlijk aan!!!!

Heeft iemand dit ook gehad? Ik ben bang dat ze  nu overdag te weinig gaat drinken en dus 's nachts blijft komen... Ik kom echt niet onder het voeden uit want madam heeft HONGER!!! Zou ik misschien te weinig bv hebben dat ze 's nachts moet bijtanken? Ze maakt wel een tevreden indruk na het drinken...

Verder nog steeds een superritme hier, ben trots op mijn kleine meid.

Groeten irene

Het lijkt me  niet dat je ineens te weinig melk hebt als je al weken (maanden??)  naar tevredenheid bv geeft. Hoe oud is je kindje? Waarschijnlijk is het een fase. Het is bekend dat kindjes rond een bepaalde leeftijd ineens een ander ritme gaan krijgen. De 4 maanden-dip is een bekend fenomeen in BV-land, maar ik weet natuurlijk niet of je kindje zo oud is.

Als je onzeker bent moet je even op www.borstvoedingsforum.nl kijken en vragen. Daar staat een heleboel info en je krijgt altijd  nuttige  reacties als je een vraag stelt.  En waarschijnlijk vind je daar veel herkenning.

Succes ermee, en hopelijk slaapt je kindje snel weer door!

het kan idd een fase zijn..
ik las dat bij het 4 (?) sprongetje ze ook ineens weer voor nachtvoeding kunnen komen.. ze voelen dat er weer een sprongetje aan komt,en willen "terug naar mama"

die van mij heeft het ook.. weken ging het snachts goed,en nu heeft ze af en toe ook   dat ze snachts ineens wakker word en eten wil!!

oei ik groei boek is erg leuk,en staat dit soort dingen allemaal in!!

echt een aanrader!

succes

Als ze rond de 12 weken oud is, dan kunnen het wel eens regeldagen zijn...
Lees voor info eens op borstvoeding.com of borstvoeding.nl   Waarschijnlijk zal je daar veel antwoorden op je vragen vinden.
Succes!

hallo!

Nou onze dochter is vier maanden..... Ik had nog nooit van de vier maanden-dip gehoord maar dit lijkt me geen toeval!!! Stug volhouden met de bv maar!

Dank je wel allemaal!

Liefs Irene

Terug
Bovenaan