Ineens weer nachtvoeding

Hoi allemaal, Onze zoon van bijna 12 weken slaapt vanaf ongeveer 5 weken door (hele erge luxe, ik weet het). Sinds 3 nachten komt hij ineens voor de nachtvoeding. Is verder niet erg, doe het met liefde en hij is nog zo klein. Maar zijn er meerdere hier die dit ook hebben gehad? Kan het bijvoorbeeld door de sprong van 12 weken komen? Verder merk ik bij hem niet echt veel van sprongetjes moet ik eerlijk zeggen..

Super zeg dat hij normaal doorslaapt, heel fijn! Ik heb een meisje van 8 weken en die sliep 2 nachten van half 12 tot 7 en nu komt ze opeens weer in de nacht. Ik denk persoonlijk dat ze die 2 dagen gewoon meer wakker is geweest waardoor ze heel erg moe was savonds. Kunnen ook sprongetjes zijn maar net als wat jij zegt heb ik daar ook nog vrij weinig van gemerkt. Gewoon lekker in meegaan als hij het nodig heeft!?

Dit hebben wij ook gehad met onze dochter. Zij sliep ook vrij snel 10 à 12 uurtjes in de nacht. Rond de 12/13 weken ging ze wat slechter drinken waardoor ze ’s nachts weer wakker werd. En het kan zo zijn dat ze overdag wat minder slaap nodig hebben, zodat ze ’s nachts weer lekker door kunnen tukken.

Oh dat ga je die eerste anderhalf jaar nog wel vaker merken. Doorslapen is geen garantie voor de toekomst ?
Hier een meisje van 16 maanden en dat ging echt met periodes goed en minder goed. Je went eraan.

Ja hoor heel normaal helaas! En ook zeker herkenbaar ? mijn zoontje sliep door vanaf 10 weken tot 19 weken. Daarna kwam hij vaak zelfs meerdere keren per nacht voor een voeding, knuffel of vanwege een krampje. Met 8 maanden sliep hij weer door. 

Hier was dat ook! Niet perse met die weken, maar hier sliep hij even door. Denk weekje of 2, daarna was het weer tijdelijk wel nachtvoedingen. Daarna langzaam aan weer niet.  

zal vaker terug komen door bepaalde gebeurtenissen zoals sprongetjes, tandjes etc. Hier trouwens nog 0 sprongetjes herkent? hij is 4 maanden 

Terug
Bovenaan