ineens weer om 5.00 uur wakker?!

Hallo allemaal,

Mijn dochter is bijna 6 maanden en sinds 3 weken slaapt ze van 's avonds half 7 (210cc water+7 scheppen voeding + 2,5 schep Nutrix....) tot de volgende morgen 6 uur. Niets te klagen tot dusver. Alleen wordt ze sinds een aantal dagen 's morgens om half 5 wakker en heeft dan ook echt honger! Ze sabbelt zich gek op haar handje en knuffel. Door een speentje laat zij zich niet foppen. Heb haar dus gewoon een hele fles gegeven en ze zuigt zowat de bodem eruit. Herkent iemand dit en/of hebben jullie tip of iets dergelijks?
Alvast bedankt, Esther.

hoi hoi,

Krijgt ze al een warme hap en/of fruit?
Anders zou je daarmee kunnen beginnen en die rond half 6 geven en daarna nog een fles.
Kan je de fles niet iets later doen dan half 7?Of red ze dat niet?

succes ermee!

groetjes

Wij hebben ook een periode gehad van ongeveer 2 weken dat zoonlief om 5.00 wakker werdt en vrolijk begon te kletsen. Dan was het 'tut erin' en hij sliep weer verder.   Misschien dat het een fase is? Ik merk wel dat er vaker dingen veranderen voor even, en dan valt hij weer terug in z'n oude ritme.

quote: leetje 1981 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-01-2007 13:43:14'));

hoi hoi,

Krijgt ze al een warme hap en/of fruit?
Anders zou je daarmee kunnen beginnen en die rond half 6 geven en daarna nog een fles.
Kan je de fles niet iets later doen dan half 7?Of red ze dat niet?

succes ermee!

groetjes

Hoihoi,
Ik geef haar wel fruit (half potje of half stuk vers fruit) maar ben nog niet met groente begonnen. Moet a.s. donderdag naar het buro dus zal dan wel te horen krijgen dat ik met groente kan beginnen. Ik moet zeggen dat ik daar zelf ook aan gedacht heb. Misschien dat een warme hap met een fles meer vult ofzo. Echt veel later dan 7 uur lukt niet en overigens helpt dat ook niet echt met 's morgens later wakker worden. Ach, wie weet is het een fase en wie weet gaat vaste voeding helpen. Ik wacht het af. Bedankt in ieder geval.
Groetjes!

Terug
Bovenaan