ineens weer vroeg wakker s'morgens

hallo allemaal,mijn zoontje van bijna twee is een redelijk goede slaper,alleen sins een week of twee komt hij s'morgens tussen 6.00 rn 6.30.Dit is wel heel erg vroeg voor hem(normaal tussen 8.00 en 8.30)en dit is dus ook te merken.Hij zit rond 9.00 al weer te gapen en begint te grijnzen,want is dan gewoon al weer erg moe.Maar als ik hem dan op bed leg is hij helemaal uit zijn ritme,want dan houdt hij het niet vol tot 19.00.(hij slaapt s'middags nog z'on 2,5 uur,normaal van 12.00 tot 14.30)Weten jullie misschien tips om het s'morgens iets te rekken(later naar bed gaan helpt niet) want zo heeft hij(en wij)er
de hele dag 'last' van,
Groetjes
 
Misschien kun je met hem afspreken dat als hij eerder wakker wordt hij een boekje mag lezen wat je in bed legt? Die van mij bleef dan rustig en daardoor was ze toch uitgeruster. Ik ging er in ieder geval pas naartoe als het een redelijke tijd was!

 
Hallo
mijn dochter van 2,5j doet nu net hetzelfde.
Gaat ze nu later gaan slapen dan is daar toch even vroeg of misschien zelfs vroeger. Als we haar een boekje laten lezen, het heeft allemaal weinig zin want onze spruit wil OPSTAAN!
En nu het uur dit weekend verandert is was ze dus nog vroeger op.
Alhoewel ze nog steeds moe is. En dan moet ik wel opstaan want ze is klaar   wakker en ratelt maar door, anders zou de kleinste ook niet meer moeten slapen.
Ik ben eigenlijk wel supermoe aan het worden.Maar ja, alle mama's maken dit mee denk ik dan. En daar haal ik dan energie uit s'morgensvroeg.
Wat je er tegen moet doen, ik weet het niet. Heb gewoon, effe mijn hartje gelucht
Mama van Ineke(2,5j) en Ellen(7w)
 
Terug
Bovenaan