ineens weinig drinken

A

Anoniem

Guest
Hallo mama's,

Onze dochter van 6 mnd, heeft sinds ze geboren is zelden een slokje melk laten staan. Maar sinds een dag of 2 drinkt ze ineens slecht. Ze is onrustig tijdens het drinken en laat meer dan de helft staan. Ze is wel verkouden maar verder wel vrolijk. Ze is wel eens eerder verkouden geweest maar daar dronk ze toen geen druppel minder door.
Iemand ervaring? En weet iemand hoeveel een kindje van 6 mnd minimaal moet drinken per dag?
groetjes Roxan

heb je in dr mondje gekeken of er niet toevallig spruw in zit.

hier word nu ook een heleboel laten staan terwijl er normaal alles opgedronken word maar dan af en toe drinkt hij zijn fles wel weer leeg en dan moet ik nog een fles bij maken di eook leeg gaat en dan de drie flessen daarop gaan niet eens tot de helft leeg,

ahh ik maak me niet zo druk, als hij honger heeft dan hoor ik het wel

En evt thee (afgekoeld) of water geven zodat ze wel vocht krijgt?
Benjamin heeft t vorige week een dag gehad, wilde bijna niks. Ik begreep t ook niet maar ging vanzelf weer over bij hem
Succes, Marieke

hoi

kindje van 6 mnd moet 700-800 cc per dag
ben je mischien overgegaan op opvolgemelk??
want daar zit meer in, en drinken de beebs vaak ineens minder van!

groetjes riana

Berend drinkt ook slechter van de opvolgmelk. Nu las ik pas op ons  pak melkpoeder (kruidvat)  dat als je kindje nog weinig vast voedsel eet en veel (500 cc?) melk drinkt ze last kunnen krijgen van verstopping omdat er in de opvolgmelk meer ijzer zit. Berend was inderdaad verstopt. Ik meng nu 1 pak zuigelingenvoeding met 1 pak opvolgmelk.

resultaat: niet meer verstopt en hij drinkt ook wat beter. Over een tijdje probeer ik opnieuw over te stappen naar volledige opvolgmelk, en dan zien we wel weer.

Misschien helpt dat bij jullie ook?

Terug
Bovenaan