Ineens zelf zitten

Zoligt ze nog, probeert ze te staan benen recht armen recht en steunen op haar hoofd (doet ze al een tijdje.... Tja wat je leuk vindt ;)

Maar ineens heeft ze door hoe ze zelf kan gaan zitten ..... Zo trots op ons meisje...

Wat gaaf he die stapjes...die onze kleintjes maken

O, wat lijkt me dat geweldig!
[jaloers!!!]
Het is inderdaad supergaaf, al die stapjes die ze maken! Ik zit te wachten op dat moment dat mijn meisje ook opeens zelf gaat zitten...
Wat ze wel laatst deed: ze kroop (tijgerde) lekker door de kamer en ik had haar even niet in het zicht, hoor ik haar een beetje piepen, dus ik kijk, zoek en zie dat ze in de maxicosi is gekropen! Echt zo'n grappig gezicht! Ze was erin 'geklommen', dus met haar koppie vooruit, en ze kon er zelf niet meer uitkomen. Echt heel geestig!

Maar goed, gefeliciteerd met alweer een mijlpaal!
Heerlijk dat onze kindjes ons steeds weer zo trots maken!

Leuk he dat ze steeds meer kunnen. Mijn kleine zit, staat. Hij kan nog niet zelf gaan zitten maar wel los. Die van mij staat ook vaak op zijn hoofd, soms denk ik dat hij eerder zelfstandig gaat staat dan zitten haha

Ooh dat staan op haar koppie, net oga hahahaha geweldig, heb er pas nog een foto vanop fb gezet...

Geniet van al die keine stapjes doen we zekrr, het gaat ook zo snel

Terug
Bovenaan