Ineke

A

Anoniem

Guest
hoi hoi

Ik wilde even zeggen dat ik het heel erg vor je vind wat er is gebeurd.
Ik duim nu dan ook een keer extra voor je dat het nu helemaal goed gaat
komen. Heel veel succes met klussen.
Wij zijn ook bezig voor ons eerste kindje dus wie weet zitten we straks
in de zelfde ronde.

groetjes en een dikke knuf Simone.

Hoi Simone,

Bedankt voor je reactie. Op zich gaat het wel redelijk met mij (en mijn partner). Vanaf vandaag heeft het echt doorgezet en heb ik ook een stolsel verloren. Dat is zo raar maar zo kunnen we het ook beter afsluiten zeg maar. (tot op zekere hoogte natuurlijk!).
Ik probeer het zo te zien dat het zo'n mooi moment is om zo'n positieve test te ervaren en je zwanger te voelen!! Familieleden etc. het fijne nieuws te vertellen!!
Ik hou mezelf nu maar voor ogen dat we dat dus nog eens mogen doen!!
Werkelijk zo fijn is dat, ik gun jou dat ook van harte!! Wie weet lukt het ons beide snel en kunnen we verder kletsten op het ZWANGER ZIJN forum!! Hou je op de hoogte.

Liefs ineke

Hoi Ineke

Ik weet zeker dat het de volgende keer een stuk beter gaat zolang je je hoofd er
maar rustig onder blijft houden.
Als er wat is dan hoor ik het wel van je en ik zal je ook steunen en helpen zo goed
in kan. Ik hoop ook dat we straks saampjes op het zwanger zijn forum kunnen zitten.
Maar ook op dit forum vind ik het gezelig om met je te kunnen kletsen hoor.

Veel liefs,sterkte en een dikke  Simone.

Hoi Simone,

Leuk om zo wat te kletsen.Ik raak al verslaafd aan dit forum en aan het forum van kinjeopkomst.nl ook erg leuk. Daar krijg je ook een e-mail wanneer er iemand gereageerd heeft en kun je meteen weer antwoorden.
Vandaag heb ik weer gewerkt, rustig aan gedaan maar het leven gaat door. Het gaat op zich steeds beter, dat valt me reuze mee.Ik kan zelfs nog blij zijn voor mijn zusje die in december is uitgeteld en mijn schoonzus in augustus!
Heb nog 2 collega's op het werk die ook graag zwanger willen worden dus dat is best gezellig.
Het bloeden begint al minder te worden dus het voelt ook weer een stapje dichterbij in de cyclus. Weer die spanning of het zal lukken. Ik hou een dagboekje bij waarin ik van me afschrijf en zodoende leer ik mijn lichaam ook goed kennen omdat ik daarin ook alles schrijf wat me aan mijn lichaam opvalt. Wanneer ik dat nu teruglees van mijn  zwangerschap kun je achteraf dingen verklaren. Bijv. waarom ik toen 3 nachten slecht geslapen heb en me opeens een dagje depri voelde. Dat was in de week vlak na de bevruchting....
Zij jullie al lang bezig voor de 1e?

Liefs Ineke

Terug
Bovenaan