Ineke

A

Anoniem

Guest
Hoihoi

Ik was zo benieuwd
heeft het doorgezet
ik hoop het niet

Misschien innestelingsbloeding
dat is ook ong rond je ongi dacht ik

Ik hoop dat ik blij nieuws van je krijg

roetjes     natasja

Hi Ineke,

Ook ik ben erg nieuwsgierig hoe het nou met jou is.

Heb je de test (die je op je werk had laten liggen) nu gedaan of nog niet?

Ik ben inmiddels weer ongi geworden. Weer voor de gek gehouden dus.
Maar ja, nieuwe ronde (10), nieuwe kansen.

Ik duim voor je.

Liefs, Clau

Hoi,

Sorry voor mijn late reactie. We zijn aan het verbouwen en de computer moest aan de kant... Maar nu kan ik weer lekker online.
Nu hier komt de uitslag....niet zwanger....
Zondag dus die tampon-test gedaan. Er kwam wat bloed dus ik dacht, oke. duidelijk.
Maandag weer gedaan. niets...oke, niet duidelijk.
Dinsdag weer gedaan. weer beetje bloed.. oke, duidelijk.
Woensdag meer (oud)bloed. en eindelijk vandaag resultaat zonder tampon. Nog wel oud bloed maar daar begin het bij mij altijd wel mee.
Wel balen hoor zo die onzekerheid! Geen idee dus wanneer nu mijn nieuwe NOD is. Ga gewoon voor helemaal geen NOD meer voorlopig!
Wanneer ik heel positief denk kan vandaag dus de 1e dag van mijn zwangerschap zijn. HAHAHAH.
Ik merk echt dat ik nu een soort van opluchting over me heb. Dat ik dus gewoon weer ongesteld ben geworden, weet waar ik aan toe ben en mijn lichaam weer werkt!
Krijg ik dus ook geen standje van de verloskundige want officieel staat het licht nu weer op groen na mijn miskraam.

Liefs Ineke

Oh ja, nog eve over die testen. Nu schaam ik me ervoor voor mijn neurotische gedrag!
Ik had ze dus in mijn postvak. Toen op de laatste avond dat ik werkte in mijn tas gestopt, er toch weer uit maar vlak voordat ik vrij was dus in mijn tas.
De volgende ochtend getest. Zo'n vage uitslag!! Er verschenen drie streepjes en een witte streep bleef in het midden staan. Alle inkt liep in elkaar over. (romed-testen). Dus de 2e test ook gedaan, zelfde resultaat. Toen ging mijn vriend dus een paar dagen weg en hij zei dat ik moest wachten met opnieuw testen tot hij weer thuis zou zijn, wilde dit natuurlijk graag samen doen. Ik beloofde dat.
's middgas echter met mijn zusje gewinkeld en toch weer een test meegenomen. Wanneer ik ze in huis heb kan ik er dus niet van afblijven! Het is net chocola..
Dus die test ook gedaan, maar deze test bleek dus ook niet goed te zijn! (trekpleister...) er verscheen geen controlestreepje en alleen een inktvlek op het plekje voor de uitslag. Waarschijnlijk niet goed over het staafje geplast dus. Dat is ook heel erg lastig hoor. Zou het nu toch moeten kunnen na zoveel oefening... Volgende keer dus maar in een grote pot plassen...of de tampon-test...
Zwak he? Kan er nu gelukkig wel weer om lachen.

Ineke

Ik heb zelf zo'n hekel aan de onduidelijke en vage testen, dat ik ze de deur uit heb gedaan na mijn vorige zwangerschap ( miskraam) Ik vind de digitale test van clear blue heel erg duidelijk ( en in mijn geval klopte de uitslag altijd) nadeel is dat deze wat minder gevoel zijn dan andere testen (maw het kan langer duren voor dat deze positief worden) het huismerk van de da kun je meteen op je nod gebruiken en hebben mij ook nog nooit in de steek gelaten( klopten altijd)

Op die manier voorkom je toch terleurstelling en hoge kosten door iedere keer dubbele testen te moeten gebruiken.

Ik heb overigens altijd mijn urine in een bekertje opgevangen, werkt perfect!!

groeten mama van thijs

Terug
Bovenaan