inenten dochterje..

ik kreeg net een oproep voor de inenting van ons dochtertje...
ik laat het wel doen maar moet er nu nog niet aan denken...dat kleine bovenarmpje...ik zie de tranen al over haar wangetjes gaan...
en ik ernaast met mijn gierende hormonen!!
zouden jullie je kindje voorbereiden (HOE???) of gewoon gaan en op het moment supreme wat zeggen?

heb nu al een brok in mijn keel.

Hoe oud is je dochtertje? De mijne is 16 maanden..ik ga er gewoon heen en probeer haar zoveel mogelijk af te leiden, heeft tot nu toe iedere keer nog goed gewerkt.

Euh mijn zoon die 2j9m is heeft geen kik gegeven... pas toen we weer buiten waren zei hij :"ikke niet een prik mama" met een zielige gezichtje.... ik zei daar ben je nu een beetje te laat mee.. (niet echt opvoedkundig maar ik ken me zoon) mama heeft hem ook gehad....

Daarna wel ff gezeten met hem op een stoel en ff geknuffeld. Ik zou het doen, het gaat super snel allemaal. succes

haha ik zit met hetzelfde, mijn dochtertje is net 3 geworden.
Het lijkt mij ook best bizar om straks met haar te staan in zo'n grote sportzaal met allemaal (in mijn verbeelding natuurlijk allemaal huilende en krijsende kinderen) ben erg benieuwd hoe het zal gaan as maandag.

ps ik heb net zelf de mg prik gekregen van de huisarts. Het ging erg snel, binnen no time stond ik weer buiten. Ga er maar vanuit dat dit bij mijn dochtertje ook zo zal zijn.

Terug
Bovenaan