inenting die pijnlijk is

lieve moeders,
Misschien ben ik wel een zeikerd en stel ik me aan maar van mijn nicht hoorde ik het verhaal aan van de BMR inenting bij haar zoontje van 14 maanden. Van tevoren zeiden ze dat de prik heel erg pijnlijk zou zjin, net als een wespensteek maar het duurde dan nog iets langer omdat ze heel erg langzaam moesten spuiten. Haar zoontje heeft enorm gegild en gehuild. Ik vind zoiets vreselijk. Ik ben echt niet kleinzerig en normaal vind ik het echt niet erg als mijn dochtertje een inenting krijgt maar hier word ik boos om.

Jullie voelen 'm al... binnenkort wordt mijn dochter 14 mnd en staat haar die prik dus ook te wachten. Graag verneem ik van jullie reacties of jullie ook zo'n nare ervaring hebben met deze inenting of dat jullie mij gerust kunnen stellen....

 
hi,

mijn zoontje moet die inenting ook nog krijgen dus ik kan er niet over meepraten. ik hoor wel steeds meer mensen die die inenting niet geven omdat er nogal wat bijwerkingen bij zijn, maar goed, dat is in Engeland. Is dat hetzelfde hier in nederland? In Engeland geven ook steeds meer mensen de inetingen los, dus 3 x, 1 voor mazzelen, 1 bof en 1 rode hond, ipv de combiprik. Kan dat hier ook?

groetjes,
Lia
 
Halloi,
tja, je kunt er boos om worden, maar je schiet er niks mee op. Deze inenting is nou eenmaal pijnlijk omdat deze intraveneus gegeven wordt en de andere inentingen worden tussen de spieren gespoten. Mijn zoontje vond het ook erg pijnlijk maar direkt na de inenting was dat over. Hij heeft zelfs geen bijwerkingen gehad. Mijn dochtertje is ook bijna 14 maanden, dus ik moet ook weer bijna. Ik zie er wel tegenop hoor, want ik vind het ook zielig. Maar ja, ze zijn het zo weer vergeten. Succes.
 
Terug
Bovenaan