inentingen

Hallo allemaal,
Deze week krijgt mijn dochter van net twee maanden haar eerste inentingen
(DKTP). Ze is alleen op dit moment erg verkouden en zit niet echt lekker in haar velletje.
Ik heb niet echt een goed gevoel over deze inentingen, ze is nog zo klein en ook niet lekker nu. Ik ben bang dat het alleen maar erger wordt daardoor. Wat zouden jullie doen? Kan ik ook later beginnen met enten, want ik vind het wel belangrijk dat ze ze krijgt.
Ik hoor graag jullie mening!
 
Als hij erg verkouden is moet je het niet doen.Helemaal niet als je gevoel niet goed is.Jij beslist of en waneer ze het krijgt.Het is niet erg als ze het later krijgt..Gewoon wachten en doen als jij het goed vindt.
Succses en groetjes Claudia
 
Onze zoon krijgt volgende week zijn eerste prik pas, hij is dan 3 maanden. Met 2 maanden was hij ook snip-verkouden. Het hele prik-schema schuift nu gewoon een maand op. Er moet namelijk wel een maand tussen de 1e en 2e prik zitten. Groetjes.
 
Ik sluit me aan bij Claudia en Christine. Mijn zoon heeft ook met 3 maanden zijn eerste prik gehad. Op het consultatiebureau probeerden ze me ervan te overtuigen hoe belangrijk het was om met 2 maanden in te enten. Ik heb mijn gevoel gevolgd en dat is goed.
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben vandaag naar CB geweest en ze heeft de entingen niet gehad. Ze deden daar ook niet moeilijk over gelukkig. Volgens hen was verkoudheid geen reden om niet te enten, maar volgende maand was ook gewoon goed. Alles schuift nu gewoon een stukje op. Ik ben blij dat ik het zo gedaan heb. En dat ik op mijn moedergevoel kan vertrouwen.
Nogmaals bedankt!
 
Terug
Bovenaan