Inesteling klachten?

Hey hey even een vraagje, wij zijn nu ong een 3 a 4 maand aan het proberen voor een kindje de vorige maanden had ik enorm gevoelige borsten zelfs een bh deed pijn...
Nu deze maand is het helemaal anders. Vorige week had ik mijn eisprong vermoed ik ( opflakkeringen van warmte terwijl ik normaal steeds koud heb ?) hebben er nog dit?
En dan 2 dagen geleden ben ik zo wat lage rugpijn beginnen krijgen en gisteren Ochten kreeg ik een enorme steek/kramp in men rechter onderbuik heel kort maar wel krachtig... Zou dit een inesteling kunnen zijn? Verder ben ik wel moe deze week vooral in de namiddag en avond en heb ik last van zure oprispingen en lichte misselijkheid. Niet zo misselijk dat ik moet overgeven maar meer precies misselijk van de honger terwijl dat niet is.. wat is jullie ervaring?
 
Ervaring is dat het alle kanten op kan. En hoe meer je bezig bent met zwanger raken, des te meer vallen allerlei klachten op en denk je bij alles dat je wel eens zwanger kan zijn. Dus ja: het zou kunnen, maar het is echt even afwachten want niemand hier heeft een glazen bol ?
 
Opzich ben ik er niet zo hard met bezig hoor wat komt, komt. Maar deze vallen me gwn hard op de laatste dagen daarom vraag ik naar andere hun ervaringen 
 
Klachten kunnen van alles beteken. Ik zou er niet te veel achter zoeken en druk op zetten. Komt alleen maar meer teleurstelling van. Ik had op een geven moment veel buikpijn maar of dat innesteling was kan ik nog steeds niet zeggen. Ik had ook vaak klachten maar werd dan toch gewoon weer ongesteld je gaat jezelf gek maken. Laat het op ze beloop
 
Het zou allemaal kunnen, als je er op hoopt, dan zoek jd iveral wat achter. Ik weet vrij zeker dat ik innesteljngspijn en bloeding heb gehad, maar 2 a3 dagen later toch ongesteld gewordsn. Dus houd vol en wacht af to je NOD.
 
Terug
Bovenaan