inestelingsbloed??

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

5 aug was mijn nod, en ik ben 8 aug ongesteld geworden (denk ik).
Maar het is heel anders dan anders, ik heb helemaal geen ongesteldheidsklachten, en ik verlies veel minder bloed!
Ik verlies nu ongeveer net zoveel bloed als de laatste dagen van mijn ongesteldheid. Ik heb wel eens over inestelingsbloed gelezen, als dat zo zal zijn in welke tijd van je cyclus verlies je dat bloed dan? En hoeveel bloed is dat? Het bloed ruikt ook helemaal niet naar ongesteldheid! Weet iemand hier meer vanaf?

Groetjes Rosalie

Hoi Rosalie,

Toevallig zat ik dat net te lezen! Ik plak het effe hieronder:

Als je zwanger bent, kan het voorkomen dat je wat licht roze bloed afscheidt op het moment dat de embryo zich nestelt in de wand van de baarmoeder. Dit gebeurt 8-10 dagen na de ovulatie, dus iets eerder dan je menstruatie. Je kan dit bloedverlies onderscheiden van een normale menstruatie doordat het iets eerder plaatsvindt, heel gering en rozig is (niet rood en hevig als een gewone ongesteldheid) en niet het patroon volgt (licht bloedverlies, hevig en weer licht).

Hopelijk heb je er wat aan.

Succes en ik help het je hopen!!

Groetjes,

Tammy

hallo

Ik heb hetzelfde gehad de vorige ronde, eerst was ik overtijd en na 2 dagen werd ik heel raar ongi en het heeft maar anderhalve dag geduurd. Heb toen ook een paar testen gedaan ( elke week) want ik dacht echt dat ik zwanger was niet dus..
Dit hoeft natuurlijk niet bij jou zo te zijn maar ik wou het je toch vertellen voordat je teleurgesteld werd.

XxX ssuss

Hallo Rosalie

Het kan ook oud bloed zijn van de vorige ongi dat ziet er meestal ook heel raar uit
Ik hoop voor jou dat je toch zwanger bent.
Succes lily

Bedankt allemaal voor jullie snelle reacties!!
Ik heb net een test gedaan, en deze was negatief.
Ik ga er maar vanuit dat ik wel gewoon ongesteld ben.
Ik moet er niet denken aan hoeveel geld ik wel niet heb uitgegeven aan al die testen!!

Groetjes Rosalie

Terug
Bovenaan