Inestelling wat waren jullie symptomen

<p>Wij klussen. Bijna elke dag soms sta ik op en ga ik gelijk douchen en soms blijf ik even liggen. Ik heb nu steekjes. En. Menstruatie. Achtige pijn maar heb weer angst dat menstruatie aan gaat komen </p>

Ik had 1 wk voordat mijn menstruatie moest beginnen last van overmatig slijm en ook menstruatieachtige krampen.
Ik dacht dat ik al ongesteld zou gaan worden, maar 1wk later bleek ik zwanger te zijn! Ik hoop voor jou op dezelfde uitkomst! 

Ik had ook ongeveer 1,5 week voor mijn nod menstruatieachtige krampjes. Hierbij dacht ik steeds dat ik ongesteld moest worden. Ik had toen op zondag een vroege zwangerschapstest gedaan en testte negatief, 2 dagen later had ik wel een positieve test in m’n handen.

Ongeveer een week voor ik ongesteld moest worden verloor ik een paar druppeltjes bloed en dacht nu zul je zien dat ik ongesteld word maar het stopte meteen. Paar dagen voor verwachte menstruatie was ik juist kurk droog nog nooit zo gehad en bleek paar dagen later zwanger. 

Ook ik had een innestelingsbloeding en dacht dat ik ongesteld ging worden. Na een dag of twee stopte dit, paar dagen later een test gedaan en ik was zwanger. 

Ik had een hele onregelmatige cyclus. Ik had in eerste instantie niet door dat ik een innestelingsbloeding heb gehad, ik dacht aan een gewone menstruatie. Deze duurde namelijk 3 dgn. Was wel anders dan normale menstruatie maar dacht er verder niets bij. Daarna kreeg ik klachten als veel afscheiding, pijnlijke borsten, me niet lekker voelen. Toen heb ik positief getest en nu ben ik morgen uitgerekend van ons eerste kindje.

Hallo,

ik had zelf ook menstruatie achtige pijn na 1 week werd ik nog steeds niet ongesteld. Na 1 week kreeg ik een positieve zwangerschaptest daarna had ik er ook nog last van na 1,5 week overgegaan.

Terug
Bovenaan