Infacol de oplossing, maar nieuw probleem

Geef Caspar nu meer dan een week Infacol voor iedere voeding en hij heeft bijna geen krampjes meer, maar wel veel meer boertjes en scheetjes. Werkt dus goed. Echter, hij drinkt nu erg onrustig aan de borst en ik moet hem er regelmatig af halen om tussendoor boertjes te laten doen. Soms tot wel 5 keer per borst. Verder duwt en trekt hij aan de borst en laat regelmatig los. Laat ik hem dan een boertje doen, dan drinkt hij daarna (even) weer rustig verder. Al met al is dat erg vermoeiend.

Iemand een suggestie hoe dit weer op te lossen?

nee sorry, antonio heeft ook veel last van boeren die dwars zitten, bij hem komt het vooral omdat er in het begin veel voeding is door toeschietrefelex en tja dan krijgt hij tveel voeding en lluvht binnen, wellicht heeft caspar er ook last van. cb advies gegeven bij mij om eerst de ergste druk van mijn borsten af te halen voordat ik hem aanleg

Tsja.... kiezen uit 2 kwaden dus... ik zou zelf voor de natuurlijke weg gaan.... geen medicijnen. Hij moet toch een keer door die krampjes heen denk ik maar, hoe zielig ook!

Ik heb de 1e 3 maanden zelf veel venkelthee gedronken tegen de krampjes. Had het idee dat het wel hielp. Even opletten wat je zelf eet..Eventueel bijhouden wat je gegeten heb en of de kramp de dag erna erger is of niet. Ik moet echt geen spruiten en prei eten!! Idd, hij moet er de 1e maanden even doorheen!! Hier was het rond de drie maanden echt een heel eind over. De darmen moeten ook overal aan wennen!!

dat trekken en duwen aan de borst kan ook komen omdat hij een tsr wil opwekken. Als je even loshaalt en opnieuw aanlegt probeert ie het even rustig en gaat daarna weer los!
Hier gaat het regelmatig zo!

Terug
Bovenaan