Infacol, iemand ervaring?

He meiden,

Mijn meisje heeft sinds een aantal dagen flink last van krampjes na de voedingen. Ongeveer een half uur na de fles heeft ze hier ong een kwartier tot een half uur last van. Op zich valt het mee, als we haar lekker stevig tegen ons aanhouden, kan ze er meestal wel redelijk mee omgaan.
Toch wil ik haar dit natuurlijk wel besparen als dit mogelijk is. (ik ken ook de standaard dingen hoor, mijn oudste meid heeft er nl heel erg last van gehad!)
Nu hoor ik over infacol best goede dingen. Heeft iemand van jullie er al ervaring mee?

Groetjes Petra

Bij mijn meisje hebben we infacol geprobeerd, maar ze vond het erg vies blijkbaar, want het kwam allemaal weer terug en ze ging er raar van happen aan de borst.
Nu nemen we Cinababy en dat is een stuk makkelijker te geven, maar ik weet nog niet of het echt goed werkt, want de krampjes zijn er nog wel, wel wat minder dan eerst.

Liefs,

Hoi,

wij gebruiken sab simplex. Wordt hier door verloskundigen en kraamzorg aanbevolen. Is in Nederland niet te krijgen, wel in Duitsland. Werkt beter dan de middeltjes die hier te krijgen zijn en we zijn er ook best tevreden over moet ik zeggen. (van een paar uur per dag echt krijsen naar een keer in de paar dagen wat krampjes)
Wij wonen vlak bij de grens en 2 apotheken hier in de buurt halen het in Duitsland maar we kunnen ook makkelijk zelf even rijden. Het is echter ook via internet te bestellen...
Hoop dat je iets vindt wat voor jullie meisje helpt want ik zelf vind het zooo sneu...

groetjes Natasja

Hoi,

Ik ben van het maart forum.
Wij hebben ook infacol gebruikt voor onze zoon het werkt echt perfect!!!!
Je moet het niet een keertje vergeten te geven want onze zoon kreeg dan meteen weer krampjes.
Echt goed spul.

Liefs Stefanie

Dani krijgt hij ook al vanaf een paar dagen na hij geboren is en het werkt echt vindt ik de eerste dagen had hij flink last van krampjes en sinds ik hem infacol geef is het nog maar heel minimaal en als hij dan krampjes heeft geef ik hem gewoon een x extra en zijn de krampjes zo over!! Vindt het een wondermiddeltje...

Groetjes Joyce
Van maart forum maar met april kindje ;-)

Terug
Bovenaan