infacol vs cinababy

Mijn zoontje van 2 weken heeft erg last van krampjes. Nu heb ik vanaf dag 2 infacol gegeven, maar nog heeft hij veel krampjes. Ik wil nu overschakelen op cinababy. Maar hoor graag even jullie ervaringen met beiden.
 
Dat is per kind verschillend hoe ze erop reageren. Onze dochter had krampjes en bij haar werkte cinababy heel erg goed.
Toen onze zoon geboren werd had ik bij voorbaat al een flesje in huis, maar ik had niet het idee dat het hielp. Wij hebben toen infacol gebruikt, maar ook dat gaf niet het gewenste resultaat. Heb toen van de osteopaat een poeder gekregen, maar daar werden de krampjes naar mijn idee alleen maar erger van. Hij had er vooral 's nachts ontzettend veel last van. Dus daar ben ik toen mee gestopt.Uiteindelijk vond ik babythee met venkel in (uit Duitsland) en dat werkte voor hem perfect.
Mijn zusje gebruitk voor haar zoontje infacol en bij hem werkt het heel erg goed. Hij heeft bijna geen last meer van krampjes.

Dus het is het proberen waard. Denk er wel aan dat cinababy homeopatisch is en dus een aantal dagen nodig heeft voordat het aanslaat.

Succes ermee!!!
 
Wij hebben beiden geprobeerd, infacol gaf hier het beste resultaat. Maar De kleine bleek veel kramp te hebben door koemelkallergie en slechte reactie op refluxmedicatie. Nu hebben we goede medicatie en voeding en is hij ook wel wat ouder (inmiddels 7 maanden).

Succes, en hij is nog heel jong, dus krampjes zijn ook wel 'normaal' als er verder niets is natuurlijk...
 
Bedankt voor jullie reacties. De cinababy geeft nu een beter resultaat, maar als het heel erg is geef ik een enkele keer (tot nu toe 2 keer gebeurd) nog een keertje infacol bij. Hij heeft nu ook medicatie tegen reflux gekregen. Een allergie denk ik zelf niet aan, hij heeft het maar een paar uurtjes per dag en niet na elke voeding. Daarnaast groeit hij erg goed. Het gaat nu al stukken beter gelukkig.
 
Fijn dat het beter gaat!
Als de medicatie goed aanslaat zal hij vast ook minder kramperig zijn, dat was hier tenminste het geval. Het overstrekken en harde krijsen verdween bijna volledig met ongeveer 2 weken na de start met de juiste medicatie. En inmiddels lijkt hij er helemaal geen last meer van te hebben (we gebruiken de medicatie nog steeds).
 
bij ons werkte juist de cinababy niet. Homeopathisch werkt bij mijn zoontje niet. zonde van het geld... infacol hielp daarentegen weer wel
 
Van Infacol ging mijn dochter enorm spugen en ben overgestapt naar Cinababy, fantastisch, werkt bij haar heel goed.

Ben trouwens door CB gewaarschuwd voor het gebruik van Infacol, er loopt momenteel een onderzoek naar Infacol, schijnt iets te doen met de niertjes zei de wijkverpleegkundige. Zij adviseren dus alleen nog maar Cinababy, ook omdat het homeopatisch is...
 
Terug
Bovenaan