infacol

vandaag toch maar infacol aangeschaft voor Ethan.
hij heeft elke keer krampjes en dan komt hij wel van de pijn af na wat oefeningentjes en massage's dan komen de scheetjes ook echt achter elkaar naar buiten ondanks dat hij flinke boeren tijden en na het voeden laat..

ik hoop dat hij daar door meer rust in zich heeft en makkelijker in slaap valt over dag en tussen door niet elke keer wakker word van de pijn

want de vloer hier in huis krijgen zo wat slijt plekken haha

Hier werkt het super!
Voor elke voeding geven en dan wordt er stevig gewind tijdens het drinken en flink geboerd na het eten haha

Misschien nog een tip voor je: rol een badhanddoek op en leg die onder het matrasje zodat het wat schuiner staat.
Dit laatste adviseerde ze vanmiddag op het cb en heb het net in de praktijk gebracht.
Maagklepje sluit nog niet 100% af, dus als je merkt dat Ethan, net als Gideon, gaat huilen als hij ligt, kun je hem beter wat omhoog leggen.

Ik heb zelf de hele zwangerschap last gehad van maagzuur, dus kan me helemaal voorstellen hoe dat voor zo'n kleintje voelt...

Ben benieuwd of het helpt!

xxx

ik heb het nu 2x gebruikt en merk nu al verschil..
de boertjes komen veel sneller naar boven en laat nu flink wat windjes.. als ik dat zo merk zat er behoorlijk wat lucht vast..

na de voeding is hij stuk relexen en heeft beide keren de borst zelfs los gelaten met een glimlach haha

Terug
Bovenaan