infacol ?

hmimes

New member
wie kent infacol tegen darmkrampjes ?
Ik ben zo bang voor de krampjes vindt het zo zielig .
Zou het liefst voorbereid zijn alles in huis willen opslaan ervoor .
 
Ik ken het wel en heb het nu ook in huis. We hebben het nog niet gebruikt maar het is op zich handig om in huis te hebben.
 
Werkt erg goed. Maar ik zelf gebruik het niet. Kaay heeft last van krampjes. Maar dat los ik op door mn pink te geven voor zn zuigreflex en als die op mn pink sabbelt dan heeft ie minder last van zn krampjes.
Maar op mn werk hadden sommige baby's het wel eens. Maar schijnt dat thee lepeltje venkel thee bij de voeding ook goed helpt!
 
Geen ervaring mee. Hier sabbelt mijn kleine meid ook op mijn pink als ze last heeft en dat gaat goed. Ze kan er alleen zo een uur op sabbelen haha, dan moet je ook geen andere dingen willen doen maar er rustig voor kunnen gaan zitten. Ze heeft er gelukkig niet elke dag last van. Het was vooral de eerste nachten met de overgangsontlasting. Dat was echt zielig.. de hele nacht huilen..
 
Heb het ook gebruikt! werkt super! let ook op dat ze niet te veel lucht hapt bij het drinken (bij fles). Dit kan ook niet fijn zijn voor de kleine..
 
oo oke , mijn nichtje bood ook haar pink haar kleine wou er niet vanaf tot geloof ik over de 1 jr .
Was een drama hihi . Ik ga het ook maar in huis nemen . En venkel thee schijnt schadelijk te zijn voor de kleintjes had ik begrepen ?
 
Terug
Bovenaan