infectie

Hoi hoi,

Al mijn hele zwangerschap heb ik heel erg last van afscheidign. Hoe schoon ik het ook hield, toch een schimmelinfectie gekregen. Deze wordt behandeld.
Nu zit er ook een bacteriele infectie bij. Deze kan alleen niet behandeld worden ivm de zwangerschap. (en urine is op kweek gezet omdat ze twijfelen of ik ook nog een blaasontsteking heb....pfff kan er ook nog wel bij).

Nu heb ik wat gelezen over dat een bacteriele infectie in verband gebracht word met vroeggeboorte. Het hoeft echt geen 40 weken te duren, maar voor de 37 weken hoop ik toch niet dat het kindje komt. Maak me dus een klein beetje zorgen.

Heeft iemand dit ook gehad? Volgende week moet ik weer naar de vk.

groeten, Kabo
 
he meis, ik had ook last van schimmelinfectie, daar heb ik vaak last van, je zuurgraad is dan niet hoog genoeg, dus veel zuurs eten zou helpen, ik heb zelf 3 dagen voor de bevalling ( was al bijna een week overtijd) een nierbekken ontsteking gehad, ik kreeg daar antibiotica voor als dat niet hielp moest ik wel naar het ziekenhuis, mijn verloskundige heeft niet gezegt dat daar de geboorte ging opwekken ds, misschien in vroege stadium .

s6 ermee en sterkte
 
ik hoor altijd dat je je onderkant beter niet al te schoon moet maken. dat wekt juist een schimmelinfectie op. je moet de natuur juist zijn werk laten doen en dat je zoveel afscheiding had is juist heel normaal tijdens een zwangerschap. ik weet niks over een vroeggeboorte alleen dat dit niet zo heel erg goed is tijdens een zwangerschap. ik heb ook eens een beginnend schimmeltje gehad en toen ben ik in een bad gaan liggen zonder schuim of iets dergelijks erin, gewoon alleen water en het lekker een half uurtje laten weken, daarna verdwenen de klachten heel snel. misschien is dit een tip voor je.

succes!
 
Met schoon houden bedoelde ik ook alleen met water... En telkens schone onderbroek (wel 3 of 4 op een dag). Zo min mogelijk inlegkruisjes, maar ontkwam daar niet altijd aan.

Bedankt voor de tip, alleen hebben we geen bad. Dus helaas zit dat er niet in.
 
Terug
Bovenaan