inflacol

hmimes

New member
hoelang duurt het voordat inflacol helpt ?
En is de kleine dan klachtenvrij ?
Mag je paracetamol gebruiken bij pijn krampjes ?
Ik heb nu 2 avonden dat hij aan het rommelen is ermee , huilen niet kunnen slapen in bad geen baat . Tegen me aan gelegd heeft een tijd geduurd voordat hij in slaap viel . Heb hem ook dan zo gehouden tot de volgende fles 3 uur later .
Zo zieligjes ..
 
Infacol doe ik bij iedere voeding. Ook als ik denk dat het weg is geef ik het nog. Zodra ik het niet doe is jet feest. Bij Kaay hielp het nadat ik aleen dag gestart was met infacol. In ben zelf geen voorstander va paracetamol.
Als de krampjes heel erg zijn. Leg ik iets warms tegen zn buikje aan. Warme handdoek die tegen de verwarming heeft gelegen. En ik ga daarvoor vaak ook met hem onder de douche. In bad werkte niet. Maar samen met hem onder de douche wel en dan de douche zachtjes aanzetten en dan op zn buikje houden. Misschien werkt het bij jouw kleintje ook?
En zo doe ik het elke keer. En met de beentjes fietsen. En ik geef hem een speentje of mn pink. Als ze op iets zuigen dan ontspannen ze hun buikje wat meer waardoor pijn minder is en je makkelijker met de beentjes kan fietsen.

Sterkte er mee. Hopelijk is het snel over.
 
Je geeft het in iedere fles. Ik zou het standaard gebruiken. Niet als het een dag goed gaat ermee stoppen
Het haalt de lucht uit de darmen wat hij bij iedere voeding binnen krijgt. Paracetamol is niet verstandig om zomaar te geven. De kinderarts zei dat dat alleen in overleg mag met de HA, als ze nog zo klein zijn. Wat mijn meisje heel prettig vind, om met haar blote lijfje op mijn blote bovenlijf te liggen. Lekker de warmte van mama.
Succes!
 
Ik heb infacol ook overwogen, maar wist dat het bij mijn andere kindjes een fase was. Dus ik heb besloten het niet te gebruiken. Inmiddels is Zoë aardig gewend aan de voeding en heeft ze veel minder krampjes.
Al blijft het natuurlijk wel zielig voor die kleintjes. Bij Zoë hielp het ook om haar buikje te masseren.

Succes!
 
bedankt voor de reactie , ziana het is niet echt een medicatie die in het lichaam blijft dus afhankelijk kunnen ze niet van worden denk ik .

hopelijk helpt het hier snel .
 
Terug
Bovenaan