Info over late test

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Door mijn miskraam heb ik weer iets nieuws geleerd van de verloskundige. (dit hebben ze me in het UMC nooit verteld)
Na je eisprong kan het max. 5 dagen duren voordat het eitje zich innesteld. pas als het eitje zich heeft ingenesteld ga je het zwangerschapshormoon aanmaken wat zorgt voor een positieve test. Hierdoor kan het dus zijn dat je op je NOD negatief test maar toch zwanger bent en max. 5 dagen later wel positief test.
Dit zorgt er ook voor dat vrouwen soms 5 dagen minder lang zwanger zijn dan ze denken aangezien er een late innestelling is geweest.

Misschien hebben jullie hier iets aan.

Liefs Inge

hoi Inge,
ALs het eitje binnen 5 dagen na de eisprong zich innesteld dan is hij op je nod(14 dagen na de eisprong) al 9 dagen ingenesteld en maakt je lichaam toch al 9 dagen hcg aan??Of zit tussen het innestelen en het ingenesteld zijn ook een paar dagen?

liefs
MArielle
ps: hoe gaat het nu met je??

Hallo Inge,

Je moet maar eens kijken op de 38 wekenkalender van de site babybox.nl.
Hier kan je het hele proces volgen.
Succes!

Hoi Inge,

Ben jij nieuw hier? Ik loop hier nu bijna 11 cycli rond, en vandaag kom ik hier nog een Inge tegen! Misschien is het een idee als je je leeftijd achter je naam zet of iets dergelijks? Dan is het wat minder verwarrend en kan iedereen ons uit elkaar houden!

groetjes, Inge

Terug
Bovenaan