Info

Hallo allemaal!
Ik heb net een bevestiging van de verloskundige gehad dat ik toch echt 5 weken na mijn miskraam weer zwanger ben!!! HHHHeeeeeeel spannend, maar ik ben niet van plan om klappertandend af te gaan wachten hoor! Ik wil nu al lekker genieten en ik wens dat nu alles wel goed blijft gaan! Ik wil jullie raad en info geven door te vertellen wat ik voelde en gedaan heb. Ten eerste klusten we om de dag, maar dan (als het uitkwam) de ene dag 's avonds, dan dag niet en dan dag daarop 's ochtends. Zo deden we het om de dag, maar toch wat kortere tijd ertussen.We deden het elke keer op zijn 'hondjes', klinkt niet zo gezellig, maar je kunt het samen fijn maken. En dan bleef ik nog een paar minuten in die stand liggen, want als mijn vriend dan 'uit mij ging', dan kwam er helemaal geen sperma uit gelopen. Verder ging ik nooit naar de wc na het klussen, pas paar uur later. En ik ging ook vaak nog even met mijn benen de lucht in. Klinkt erg complex allemaal, maar dat was het echt niet.En klussen voor het slapen da's natuurlijk helemaal goed! Als we het 's avonds deden zorgde ik ervoor dat ik niet meer het bed uithoefde (wcpapiertje stand-by)!
Mijn belangrijkste zwangerschapsverschijnselen waren (zijn) bij beide zwangerschappen: misselijkheid, met name 's nachts!! op de meest onverwachte momenten, niet op kunnen staan 's ochtends, gevoeligere borsten en dan met name aan de zijkanten en snel emotioneel.. Ik hoop dat ik jullie wat heb kunnen helpen, want ik gun het echt iedereen om snel zwanger te worden!! Heeeeeeel veel succes! Nog even een vreugdekreet van mij: JIPPIEEEEEEEEEEE!! xxx Soof
 
Gefeliciteerd joh!

Je hebt er wat capriolen voor uit moeten halen, maar het belangrijkte is dat het is gelukt.

Voor mensen die nu denken dat je eerst een cursus bij het circus moet volgen om zwanger te worden, het hoeft niet zo ingewikkeld hoor. Ik ben mijn vriend op een avond 'bestegen' zonder poespas of orgasmes (van mij niet dan), gelijk naar de wc geweest en was gelijk zwanger. Was eigenlijk nog niet de bedoeling, maar ik had mijn ei 6 dagen eerder dan normaal. Het heeft blijkbaar zo moeten zijn en we zijn er erg blij mee.

Geniet van je zwangerschap!
 
Hahahahahahaha, ja het lijkt een circus he, maar ik had al in mijn bericht gezet dat het allemaal ingewikkelder lijkt dan het is en bovendien klusten wij niet als we er geen zin in hadden, hoor. Misschien was het zonder benen omhoog etc. ook wel gelukt, maar dat zal ik niet weten.......In ieder geval fijn dat het bij jou wat 'spontaner' gelukt is, *!

Veel liefs van Soof
 
Hoi Soof,
Nou, ik ben echt super blij voor jullie GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!
Het is inderdaad fijn dat je nou de bevestiging hebt gekregen. Ik zou er inderdaad maar heeeeeeeeel erg van gaan genieten. Nog bedankt voor je 'tips' het is het proberen waard, al moet in in de handstand gaan staan zelfs dat zou ik boen hihihi.

Liefs, Ank
 
Terug
Bovenaan