infolijnen werken super!!

ik barst altijd van de vragen over de flesvoeding en nu zijn fruit en groentehapje...
Van het CB krijg ik nooit een fatsoenlijk antwoord en die vraag ik niks meer dus bel ik met de infolijn van Friso en Nutricia... moet zeggen... werkt erg goed.! Ik krijg een fatsoenlijk antwoord waar ik wat mee kan.
Dus ff een tip: heb je een vraag en geen zin in het cb... bel het nummer op je potje!

liefs
di silva

Haha toen ik dit las kwam er iets heel flauws bij me op.
(Tja 3 weken weinig slapen en vandaag me de blubbers gelopen op m'n werk, dan krijg je dat)
Ik maak alles, zowel fruit als groente, zelf klaar en gebruik haast nooit potjes.
Dus ik las dit zo en dacht, als ik het nummer van mijn potje bel..... krijg ik de wc ontstoppingsdienst  sorry hihihihi vonden hem hier wel grappig.

Maar inderdaad die mensen van de friso helpen je beter en doen meer moeite voor je dan het cb. Maar niet alle cb's zijn hetzelfde, gelukkig maar, alleen zitten die goeie niet hier hihi

Pauline

Matthijs krijgt al sinds z'n geboorte de flesvoeding van Kruidvat. Ik moet zeggen dat ik best vaak even heb gebeld met vragen en ze stonden altijd klaar.
Ben zelfs een keer op zondag teruggebeld toen ik me zorgen maakte!!

Terug
Bovenaan