Informatie bronnen voordat je zwanger bent

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Weten jullie nog leuke boeken of andere interressante informatie bronnen waar je informatie kunt vinden voor dat je zwanger bent?
Zelf heb ik wel het boek van Mariel Croon "zwanger worden", wat erg interressant was om te lezen, maar wil graag nog meer informatie?

Alvast bedankt

oh dan heb ik ook nog een vraagje...wat is een leuk boek over zwangerschap...ik wil iemand een boek geven die ook binnenkort gaat beginnen voor hun eerste kindje.

groetjes bri

Halo,

Ik heb zelf nog voordat ik zwanger was het boek 'veilig zwanger' van Mariel Croon gekocht. Ik vond het hartstikke leuk om alvast te lezen wat me te wachten stond.

Groetjes,
Daantje

Hoi,

Voor als je eenmaal zwanger bent is "Het grote wonder" he-le-maal geweldig. Er staan echte foto's in van babietjes in de buik, van klompje cellen tot kompleet mensje. Echt super mooi!

Groetjes T.

Hoi,

Zoals iemand al noemde over het boek, zo is er ook een prachtige DVD, Het wonder van een nieuw leven. Daar wordt de hele zwangeschap en ontwikkeling van je kindje prachtig in beeld gebracht. Vanaf de eisprong, bevruchting tot bevalling.
Met echte foto's en filmmateriaal vanbinnen de vrouw gemaakt!!
Echt heel mooi! Heb hem zelf ook en leen hem aan iedereen uit.

Groetjes Ineke

heb meteen die dvd besteld......krijg em morgen binnen!!!!!
probeerde em te downloaden maar lukte niet
nou ben wel benieuwd ga em meteen kijken!!!

groetjes

Terug
Bovenaan