Informatieavond "bevallen op de zorgboulevard"

Voor op 5/7 hadden wij ons opgegeven voor de informatieavond "bevallen op de zorgboulevard".

We werden verdeeld in 3 groepen.
Wij gingen eerst naar de informatiestands, Zo was er informatie over borstvoeding, hypnobirting, couveuse, geboortkaartjes, enz.

Vervolgens kregen we een rondleiding door het geboortehotel, eerst gingen we een verloskamer bekijken, er is een ruime badkamer met douche en bad. Hier heb je ook de mogelijkheid om in bad te bevallen. Na de bevalling kan je naar een verblijfkamer gaan, waar je 3 tot 5 dagen kan verblijven.

En als laatste gingen we naar de verloskamers in het ziekenhuis, dit zal voor mij de plek zijn waar ik zal bevallen, als na de bevalling alles goed is en je mag naar huis heb je ook de mogelijkheid om een paar dagen in het geboortehotel te verblijven.
Een verschil tussen de verloskamers van het geboortehotel en het ziekenhuis is dat er in het ziekenhuis geen bad aanwezig is.

Op 10/7 hebben we een informatieavond over borstvoeding in het ziekenhuis.

Weten jullie al hoe en waar je wil bevallen en je kraamtijd wil doorbrengen?

Bevallen moet ik in het ziekenhuis en als het mogelijk is willen we een paar dagen verblijven in het geboortehotel.

Liefs Mariska
 
leuk zo'n rondleiding! dat geboortehotel klinkt wel goed :)! wij gaan zoals het er nu uitziet poliklinisch bevallen en daarna zo snel mogelijk naar huis om lekker te gaan genieten!! lijkt mij niks om nog een paar dagen ergens anders te zijn! gewoon lekker thuis bij de jongens en lekker genieten!! maar dat is ieders keus!
 
Terug
Bovenaan