Informatief / leesbaar boek?

Hi dames, ben eigenlijk op zoek naar een informatief, goed leesbaar boek over zwanger zijn en zo (is ons eerste kindje namelijk).
Nu heb ik op internet al de volgende boeken gezien:

- Het 9maanden boek (Gemma Boormans)
- Zwanger (Anja de Grient Dreux)

Iemand bekend met een van de twee boeken? Ik heb geen behoefte om ze allebei te kopen, hoop dat iemand tips heeft!

Hoi hoi,

Ik ben eigenlijk van het november-forum.
Zelf heb ik het boek "veilig zwanger" van beatrijs smulders en marielle croon.
Echt een top boek, staat alles in, wat je maar wilt weten. Ben zelf namelijk ook zwanger van de eerste.
Succes met zoeken.

Groetjes, conny

Het 9maanden boek is een aanrader. Deze heb ik zelf ook gekocht. Daarnaast ook een boek van Daphne Deckers gekocht. Ook heerlijk herkenbaar.

Groetjes,

Teuntje

Hoi,

Zelf heb ik een hele ridel zwnagerschapsboeken staan!
Bij mijn eerste zwnagerschap kon ik er geen genoeg van krijgen om erover te lezen....
En ik vond ze eigenlijk allemaal wel goed!

Ook d eboeken die jij noemt zijn beiden prima.
Het is maar net wat je het meeste aanspreekt!
Gr en succes met kiezen!

Hallo,

Gefeliciteerd allemaal!!
Ik lees even mee op dit forum omdat ik   nog niet helemaal zeker weet of ik zwanger ben...ik heb op de testen wel 2 streepjes....maar heel licht....zou nu ook pas ongi moeten worden dus dat kan. Ik heb gisteren een bloedtest gehad bij de HA en ik krijg als het goed is vandaag de uitslag.

Ik heb bij mijn vorige zwangerschap via internet de boeken van beatrijs smulders gekocht. .....zwanger en veilig??bevallen.
Ze liggen op het moment bij mijn schoonzus maar deze zijn echt heel leuk om te lezen.Ik heb er veel info uit gehaald.
Probeer ze gewoon via marktplaats of zo te kopen. In die van mijn zaten wat potlood strepen mar dat maakte mij niet uit.

Succes Claudia

hoi hoi

ik ben bezig in het boek van daphne deckers.
de geboorte van een moeder heet het boek.

ik heb het trouwens gisteren bij de kruidvst gekocht voor 3,99.
koopje toch?

ik vind het lekker weglezen en er staan grappige vergelijkingen in.
groetjes Carina

Terug
Bovenaan