Informatiehonger

Ik merk dat ik een beetje doorsla in het zoeken van informatie. Gisterochtend positieve test en nu al veel sites doorgelezen op zoek naar alle informatie die ik maar te pakken kan krijgen.

Het geeft wel rust nu ik steeds meer weet, maar m'n hoofd raakt ook best vol. Vanmorgen om 7.00 uur klaar wakker en direct begon de denkfabriek weer op volle toeren te draaien.

Heb net zelfs al info gezocht over kinderopvang, in mijn woonplaats een behoorlijk probleem met lange wachtlijsten. Maar ga ik nu niet een beetje ver hahah, moet eerst maar eens naar de huisarts lijkt me.

Herkennen jullie dit?

ja hoor.... ik ben ook elke dag op internet aan het struinen... Heb me zelf al bij kinderdagverblijf ingeschreven door al die wachtlijsten! Is helemaal niet onverstandig hoor... En je kunt direct de VK bellen, ben ook niet bij de huisarts geweest.

Jep, ik lig ook op bed al de informatie te verwerken haha! ik wordt er soms gewoon moe van haha..
Ik zou ook meteen de vk bellen, is echt niet vroeg hoor!

Liefs Nice

nou idd inschrijven voor een KDV is niet verkeerd.
Bij mijn zoontje kregen we een brief na de inschrijven dat er begin 2009 plek zou zijn op de dagen die wij opgegeven hadden, terwijl Sam uiteindelijk op 30-12-2007 geboren is hahaha

Aan de andere kan is het misschien ook wel goed om even de cruciale periode af te wachten, wat we natuulijk allemaal niet hopen, kan toch nog gebeuren en geloof mij dan wil je, je echt niet bezig houden met een KDV bellen om je aanmelding terug te trekken.

xxx

Hoi Vinka, inschrijven kan nooit op tijd, onze zoon heeft (incl de hele zwangerschap) 3 jaar op een lijst getsaan en geen plekje gehad
gelukkig had ik me op 3 plekkken ingeschreven hahaha

de informatiehonger stopt nooit volgens mij, slapeloze nachten, maar geen vervelende hahaha

Terug
Bovenaan