Informeren werkgever

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!
Ik hoop dat jullie aan het genieten zijn van jullie kleine kleine  .
Mijn vraag aan jullie: hebben jullie je werkgever al ingelicht? En zo nee, wanneer zijn jullie dat van plan? Gr.

hey hey

Ik heb mijn werkgever ingelicht toen ik 9.3 weken zwanger was! Had toen al 2 goeie echo's gehad! Dit is ook omdat hun weten dat ik in het ziekenhuis liep/loop om zwanger te worden!

Eergister met 11.3 weken heb ik het iedereen op mijn werk verteld! Toen had ik al 3 echo's gehad.

liefs

Ik heb het al verteld. Volgens mij rond de  11 weken. Ik zat er heel erg tegen op om het hem te vertellen. Dus ik dacht ik gooi het er maar uit, dan ben ik er van af. Ik weet eigenlijk niet wanneer je het MOET vertellen.
Maar nu wordt mn buik wel zichtbaar en had ik het niet meer kunnen verbergen.

Groetjes, Ris, 13.4 weken zwanger van nr 3!

Ik heb het mijn leidinggevende al vrij snel verteld. Daarbij scheelt wel dat ik zeker niet de eerste (en ook niet de laatste) ben... Hij zit zelf ook in de kleine kinderen, dus ik had er totaal geen moeite mee om het te vertellen. Sterker nog, hij vond het misschien nog leuker dan ik (op dat moment)...

Ik heb het ook al op mijn werk verteld. Wij waren daar wel redelijk vroeg mee, maar ze waren van onze behandelingen (ICSI) ook op de hoogte, dus dan is vaak 1+1 = 2...

Bij ons ging er bijna gejuich over de afdeling... Erg leuk!

Lfs C.
12+4

Wat een leuke reactie had je Cotty!
Ik denk dat ze het van mij totaal niet verwachten, en dat heeft tot nu toe ook leuke reactie ´s opgeleverd . Ik zit nu op ongeveer 9.3 ipv 10.5 volgens eigen berekening.(vruchtje schijnt een dia-pauze gehad te hebben), dus wacht nog ongeveer een week. Ben nu al benieuwd naar de reactie ´s!

Hoi,

heb het vorige week verteld omdat ik toen zo misselijk was dat ik de hele week op bed heb doorgebracht. Ik vond dat ik daar een plausibele verklaring voor moest geven en dus heb ik het maar verteld:
Gevolg: contract wordt niet verlengd.....
Dat zag ik al een beetje aankomen maar toch, vervelend.
Ach ja, het geeft me aan de andere kant ook rust omdat ik nu zonder werkstress van mijn zwangerschap en mijn oudste kindje kan genieten maar het blijft raar. Zou eigenlijk niet mogen kunnen in deze tijd he?

Ik heb het met  7 weken al aan m'n werkgever verteld. Er werd me gevraagd of ik na de zomervakantie wat meer uren wilde draaien om verlof van een collega op te vangen... Euh, tja, nee, ik   ben er zelf niet! Dus toen kwam het verhaal er uit. Geen enkel probleem en ik heb gelukkig een vast contract, dus dat levert geen problemen op.

Julia

Terug
Bovenaan