infra rood sauna??

Hoi meiden!

Hoe gaat het met jullie tot nu toe? Ik heb niet veel klachten meer, alleen krijg nu steeds meer last van groeipijn. En jullie?

Afgelopen vrijdag erg geschrokken bij de VK, ze kon het hartje van de baby niet horen (mijn eigen hartslag was aan de hoge kant) en heeft me met spoed doorgestuurd voor een echo. Gelukkig klopte het hartje dapper en krachtig en was er niets aan de hand :) Heb helaas niet veel van de baby kunnen zien, want de echo ging nogal snel. Maar het bewoog goed :)

Ik heb nog een vraagje: we gaan over twee weekjes lekker een weekje op vakantie. In het huisje is een infra rood sauna. Weten jullie of je hier gebruik van kunt maken of kun je het beter niet doen??

Groetjes!
WatEenWonder
17w5d

Oei wat een spannende uurtjes heb jij gehad... Maar gelukkig alles goed!!
Volgens mij wordt het afgeraden, helaas. Anders bel je voor de zekerheid de verloskundige toch?

Groetjes

Als ik erop google, dan kom je verschillende antwoorden tegen, maar overwegend toch dat het wordt afgeraden. Iemand schreef dat een infraroodsauna hetzelfde met je doet als een gewone sauna en dat het daarom niet uit moet maken. Maar voor zover ik weet, is dat niet helemaal waar. Omdat de temperatuur van een infraroodsauna lager is dan een finse sauna, kan je er langer in blijven. En omdat je er langer in blijft, trekt de warmte veel dieper in je lijf, je mag na een infraroodsauna ook nooit koud afdouchen ivm de kans op een hartstilstand.
De warmte zal dus ook meer invloed hebben op de baby, dan een gewone sauna. Persoonlijk raad ik het dus af..... Just to be sure!

Fijne vakantie!!!

Groetjes, Yvette

Terug
Bovenaan