infrariodsauna gebruikt, en nu?

talliej90

New member
Hoi allemaal, ik maak me op het moment orgLlen. Ik hoop dat.jullie mij erlijk verder kunnen helpen want internet bied geen duidelijkheid. Vandaag dagje zwaluwhoeve gehad met mijn man. Het is stom maar ik ging er vanuit dat je alles.mocht doen maar korter en met mate. Later op de dag hoorde we dat een infraroodsauna word afgeraden.
Nu maken wij ons zorgen omdat we er dus ongeveer 10 minuten in hebben gezeten. Ik kan nergens iets definitiefs vinden qua schade voor de kleine. Daarbuiten hebben we maar 1 sauna gehad van ook ongeveer 10 minuten ik voelde mij verder goed maar nu ga je je wel zorgen maken....
 
Breek even in van een ander forum... als je je zorgen maakt of vragen hebt, gewoon de verloskundige bellen! Ze zijn altijd bereikbaar als je vragen hebt. En het is de meest betrouwbare informatie (even er van uit gaande dat zij er de meeste kennis van zouden moeten hebben!).

Succes!
 
inbrekertje uit maart 13 (en feb11)

Als je de sauna gewend bent (de warmte) dan mag je gewoon in de sauna. Mits je je goed voelt! Dus wel goed luisteren naar je lichaam

De infraroodsauna wordt ontraden gedurende de hele zwangerschap ivm straling. Maar kan me nauwelijks voorstellen dat van 10 minuten (en in het tweede trimester) er direct ernstige gevolgen zijn te verwachten. maar snap je zorgen en zal het zelf ook even navragen bij je behandelend verloskundige of arts.

Succes!
 
Terug
Bovenaan