Infuus

Hoi allemaal!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Ik zie niet op tegen de bevalling maar een eventueel infuus. Vanwege mijn autisme vind ik het lastig om een infuus in mij te hebben, omdat ik er geen controle over heb en het eruit kan halen. Ook ben ik ergens bang voor de pijn. Ik weet het het, klinkt stom?. Bevalling doet veel meer pijn.

Wat zijn jullie ervaringen? Wat is een fijnere plek. Een infuus in je hand of het verlengde van je duim/pols?

Alvast bedankt voor jullie reacties !
 
Ik heb twee keer een infuus gehad. 1 keer tijdens de zwangerschap toen ik werd opgenomen. Die zat er een paar dagen in en daar had ik echt wel last van. Tijdens de bevalling kreeg ik weer een infuus en daar had ik totaal geen last van. Die werd er ook weer vrij snel uitgehaald, ik denk dat ik die maar één dag heb gehad. Dus op basis van de bevalervaring zou ik zeggen dat ik het helemaal niet vervelend vond. Veel succes en een mooie bevalling gewenst. 
 
Waarom denk je bij een bevalling aan een infuus? 
Als alles goed gaat, komt er geen infuus aan te pas.
Ik vind het idee van een infuus in mijn huid ook heel akelig. Geef dit eventueel tijdig aan, en vraag zelf om kalmeringsmiddel als het nodig blijkt.
Ook om eventuele pijnstilling zelf vragen, dit mogen ze niet actief aanbieden namelijk.
 
Terug
Bovenaan