@ ing : foto's mooiste park

A

Anoniem

Guest
hoi ing,

hier een paar foto's van het park. Wij zijn toen de laatste 2 weken van juni geweest en er waren alleen maar mensen met kids in dezelfde leeftijd dus dat was echt leuk.Óchtends iedereen bij het zwembad en tussen de middag allekids naar bed. Er waren ook opvallend veel baby's ook wsl door de grote huizen en luxe die je hebt.

krijg al meteen weer zin in vakantie!!! Het is hier alleen in het hoogseizoen best prijzig.

groetjes chimene

Wij hebben hier trouwens hele leuke mensen leren kennen die vrienden hebben die een camping/appartementen gebeuren hebbenopgezet in frankrijk.Is ook erg leuk,heel kleinschalig met luxe appartementen en dan wel geen prive zwembad maar wel 1 vlak voor de deur omdat het er klein is. jeschijnt erook heerlijk te kunnen tafelen.
We zijn er zelf nooit geweest maar misschien is het ook wel wat.

GEWELDIG dat je dit even doet!! Ik heb namelijk gemaild naar ze voor wat meer foto's maar die hadden ze niet. Ik ben met name benieuwd naar het interieur van de bungalows namelijk. Als je het niet heel erg lastig vind wil ik je nog een paar vragen stellen...

Hoe is de omgeving? Is er op loopafstand wat te doen als je lekker wil wandelen ofzo?(dorpje, terrasje enz?)

Is het er schoon qua zwembad en worden de bungalows schoongemaakt of moet je dat zelf doen?

Hoe zijn de kinderbedjes daar of heb je die niet nodig gehad?

Welk huisje hadden jullie en wat raad je aan?

Zit er een bbq bij het huisje?

Heb je privacy bij de huisjes en is er ruimte om bv een zwembadje neer te zetten voor als we niet naar het grote zwembad kunnen?

Hebben jullie het in 1 dag gereden of in 2? Ons dilemma zit hem erin dat we gaan reizen met een kind van 4,5 maand als we gaan en dat vind ik toch best heftig op zo'n lange afstand.

Wij willen de 1e 2 weken van juni? Enig idee of er daar dan al mensen zijn?

Bedankt alvast! Ik ga gauw naar die andere link kijken!

quote: ing3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-02-2009 14:12:54'));

GEWELDIG dat je dit even doet!! Ik heb namelijk gemaild naar ze voor wat meer foto's maar die hadden ze niet. Ik ben met name benieuwd naar het interieur van de bungalows namelijk. Als je het niet heel erg lastig vind wil ik je nog een paar vragen stellen...

Hoe is de omgeving? Is er op loopafstand wat te doen als je lekker wil wandelen ofzo?(dorpje, terrasje enz?)
Er zit een dorpje dichtbij op loopafstand maar ik moet eerlijk zeggen dat we daar niet naartoe zijn geweest. Ik weet eigenlijk ook niet waarom maar kan het even aan mijn vader vragen hoe het dorpje was.Hij was met ons mee en ging elke dag hardlopen in de omgeving.

Is het er schoon qua zwembad en worden de bungalows schoongemaakt of moet je dat zelf doen?
Het zwembad is superschoon en wordt elke dag schoon gemaakt en gecontroleerd met watermonsters. Ik heb zelf geloofikeen soort smetvrees en van die vieze zwembaden die we wel eens mee hebben gemaakt werd ik echt niet goed. De kids trouwens ookniet want diekregen meteen oorosntseking.

Hoe zijn de kinderbedjes daar of heb je die niet nodig gehad?
Weet ook niet meer of we nu gehuurd hadden of mee genomen, zal het vanmiddag even aan peter vragen.

Welk huisje hadden jullie en wat raad je aan?
Wij hadden huisje nr.59 en die was erg mooi,we wilden in ieder geval aan die open cirkel aan het grasveld zitten omdat de kinderen dan lekker hun gang konden gaan.

Zit er een bbq bij het huisje?
geen idee

Heb je privacy bij de huisjes en is er ruimte om bv een zwembadje neer te zetten voor als we niet naar het grote zwembad kunnen?
Waar wij zaten was echt heel veelruimte om een badje op te zetten. We hadden zelf een klein badje mee maar een groter formaat kan ookprima

Ben ik weer! Ik heb contact met het park gehad hoor! Je hebt ons toch wel enthousiast gemaakt!! Ze hebben nog een Espace aan het grasveld vrij (nr.53) voor de 1e 2 weken van juni en die heb ik in optie laten zetten. Ik heb eerst gevraagd  naar jouw huisje omdat ik dan zeker weet dat het er netjes uitziet maar die was niet meer vrij helaas. Weet jij trouwens het verschil tussen de Espace en de Espace de luxe?  Het park lijkt ons wel wat alleen twijfelen we over 2 dingen..

Willen we wel 1200 km rijden met een kind van 5 maanden(die moet er regelmatig uit en redden we het dan wel in een dag rijden  (mette is dan bijna 2) en is het weer de 1e 2 weken van juni wel lekker genoeg om te zwemmen....

Jullie hebben het in 1 dag gereden maar hoe vaak ben je dan gestopt en uit welk deel van Nederland moest je vertrekken? Wij rijden vanaf utrecht.

gr.ing

Terug
Bovenaan