@ Ing. (info over WW)

Hoi Ing.

Ik maak er maar even een nieuwe topic van haha.

Als je al op de site gekeken hebt zullen misschien al veel vragen beantwoordt zijn. Het boekje met de points krijg je al je je inschrijft bij een cursus. Je kunt het ook online doen. Maar ik persoonlijk vind een cursus fijner. Je hebt dan toch die stok achter de deur. Je denkt dan: oh ik moet dan en dan weer wegen en ik wil niet aangekomen zijn! Als je het online doet heb je minder controle, heb je het toch meer zelf in de hand of je doorbijt ja of nee.
Verder kun je vrijwillig deelnemen aan de cursus na het wegen. Daar kun je ervaringen wisselen met en tips ontvangen van medecursisten. Het wegen kost € 10,= per keer incl. de cursus van een half uurtje daarna. Inschrijven is € 15,=. Deze week voor het laatst gratis inschrijven!! Op de site van de weigthwatchers vind je een cursus bij je in de buurt.
Tjonge als mijn coach dit zou lezen zou ze trots op me zijn, wat een reclame haha!!
Het voordeel van de weigthwatchers vind ik ook, dat je het bij wijze van spreken je hele leven kunt volhouden. En als je stopt met het echte lijnen, maar je toch min of meer aan je programma houdt kom je niet gelijk weer aan. Bij de meeste dieten gaat het na het stoppen gelijk weer mis. In principe is WW geen dieet, maar een eetgewoonte. Je moet slechte dingen afleren en goede dingen aanleren. Het is een gids in het veranderen van je eetpatroon op een hele gezonde manier!

Groetjes Corina

Hey Corina, bedankt hoor!!!
Ik heb gisteren en vanmo druk gegoogeld en ben een heel stuk wijzer geworden. Ik ga er nog even over denken hoe ik het ga aanpakken maar ik heb nu in ieder geval een hoop produkten overgeschreven met de punten daarvan, zo zie ik eerst een beetje of ik wel of niet over die 29 heen kom..
Heel erg bedankt voor je snelle reactie!!!!

Gr Ingrid.

Hey Corina, bedankt hoor!!!
Ik heb gisteren en vanmo druk gegoogeld en ben een heel stuk wijzer geworden. Ik ga er nog even over denken hoe ik het ga aanpakken maar ik heb nu in ieder geval een hoop produkten overgeschreven met de punten daarvan, zo zie ik eerst een beetje of ik wel of niet over die 29 heen kom..
Heel erg bedankt voor je snelle reactie!!!!

Gr Ingrid.

Ik wil niet de cursus volgen, ook niet oline.
Heb het puntenboekje van een vriendin gekopierd.
Hou niet zo van die gemeenschappelijk cursussen, maar het eten met als leidraad de punten bijhouden icm het feit dat ik nu 3 keer per week sport gaat het er bij mij vanaf, erg blij mee!
Gr.Roos.

Hoi Roos,

Na lang denken heb ik dat idd ook besloten. Ik ben niet vd cursussen en denk vaak dat kan ik zelf ook...
Ben nu begonnen met n hoop snoep en lekkers weg te laten en in te vullen met de 'goede'dingen. Heb me goed verdiept in de punten vd artikelen.
Ik ga nu ook 3x in de week 35 min wandelen in n flink tempo. Dus ik hoop dat dit wat resultaat gaat geven.
Gr. Ingrid

Hoe sta je er nu voor Roos??
Lukt het nog?
Hoeveel ben je nu kwijt?
Ik ben sinds 4 wkn gestart met meer bewegen, veel minder snoepen, geen snaaimomenten meer, en gezonder te eten. Ben nu bijna 3 kilo kwijt. Het gaat erg langzaam maar dat is ook juist wel goed.
Ben benieuwd hoe het met jou gaat!!

Groetjes Ingrid.

Terug
Bovenaan