@ ing;mooiste park

A

Anoniem

Guest
In mijn album staan nog meer foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=A7MZJEKB (je moet de link maar even kopierenwant ik krijg met geen mogelijkheid delink er normaal in)

Wij zijn in mei 2003 geweest en in juni 2006 en in die drie jaar hebben ze best veel gedaan in het huisje moet ik zeggen. Nieuwe bank en eettafel, buiten stond nu ook een hele grote houten tuintafel, nieuwe badkamer. Elk huisje is verschillend ingericht naar de smaak van de eigenaars maar het zal ongeveer wel overeenkomen.
Weet eigenlijk niet meer wat het verschil was tussen espace en espace de luxe,wij hebben altijd een espace de luxe gehad. Misschien is de ruimte groter? Ik heb even gekeken bij de huizen die te koop staan en de deluxe is 130 m en de gewone 100 m. De deluxe heeft ook een overdekt terras.

Wat gaat de tijd hard als je de foto's ziet, jellenog zoklein en dat is nu een stoere vent van 7!

groetjes chimene

MOOIE foto's hoor!! Enne je hebt nog meer mensen enthousiast gemaakt zie ik hahahaha! Maar goed dat wij al een optie hebben...

Donderdag komt de wijkverpleegkundige van het cb (dat krijg je allemaal weer als ze net geboren zijn he) en we gaan aan haar vragen wat ze vind van zo'n eind rijden met een kleintje van 4,5 maand. Als zij het groene licht geven gaan we!

gr.Ing

Terug
Bovenaan