@ ing: poppenhuismeubeltjes

Hoihoi,

ik ben aan het struinen voor Levi's verjaardag en kwam hier meubeltjes tegen voor een poppenhuis. Misschien wat voor Mette?

poppenhuis

groetjes chimene

Haaai,

Super dat je aan Mette denkt! Ik ben alleen al voorzien en wel door de Lidll. Die hadden een tijdje geleden een geweldige aanbieding met poppenhuismeubeltjes dus die heb ik meteen ingeslagen. Beetje hetzelfde als die jij liet zien. Maarre wel echt heel erg bedankt voor het meedenken vakantievrouw!!!

Nog even een ander vraagje over La France... De locatie schrijft dat er beddengoed aanwezig is. Is dat een beetje wat of is het verstandig zelf wat mee te nemen? Ik ben ook benieuwd of de campingbedje een beetje schoon zijn maar ik twijfel of jij die wel hebt gebruikt omdat je kids al wat groter waren..

gr.Ing

Hoihoi,

in ons huisje was het beddengoed echt supernetjes. Nou is  niet elk huisje  hetzelfde maarik denk dat het daar over het algemeen wel goed is hoor. Wij nemen voor het campingbedje altijd zelf een matrasje mee, ben gewoon een beetje een meut maar het bedje was ook netjes.

groetjes chimene

ps wanneer gaan jullie?

Je bent geen meut hoor! Wij nemen ook 2 eigen matrasjes mee voor de kids. Ik vind het dus echt goor om ze op een matrasje te laten slapen waar heel de wereld al op heeft liggen kwijlen. BAH BAH BAH! Het liefst zou ik ook mijn eigen campingbedjes nog meenemen maar dat past gewoon niet meer in onze auto ben ik bang. (want tja die 4 paar schoenen voor mama moeten echt wel mee natuurlijk...)

We gaan vrijdagnacht rijden en doen het in 1 keer omdat Mette de eerste nacht in een vreemd bed toch niet slaapt dus als we stoppen bij een hotel zitten we daar met zijn allen wakker te wezen en das ook niks. Ik ben wel ontzettend moe door de gebroken nachten en in die zin zie ik wel tegen de reis op. Kun je niet ff zeggen dat het erg meevalt enzo??? hihihi.

gr.ing

Valt echt heeeeeeeeeeeeeeel erg mee hoor. Wij zijn in de meivakantie naar Frejus (1350 km) ook in 1 keer gereden. We zijn hier 's nachts om 02.00 vertrokken en het ging super.
Eigenlijk gaat elke vakantiereis heel makkelijk bij ons. Normaal als we bv naar rotterdam rijden is het om de hoek al ruzie maar op vakantie echt geen probleem. Waarschijnlijk ook door de schermpjes die alleen op vakantie meegaan.

Dus gewoon lekker gaan genieten!!

groetjes chimene

ps de camping in frejus is ook echt super hoor, rustig en schoon en de kids kunenn heerlijk spelen

Terug
Bovenaan