@Ing

A

Anoniem

Guest
Hoi Ing,

We waren je hier kwijt.... hahaha. Gelukkig was Alice zo lief om te zeggen dat je een midweekje weg was. Hebben jullie het lekker gehad met zijn drietjes?
En hoe gaat het met de zwangerschap?

liefs Mariska

ps en wat is ook al weer je weblog?

Haai!

Klopt! We waren een weekje op vakantie in Friesland. (Esonstad van Landal). Was heerlijk! Mooi park ook. Mette helaas wel erg vaak wakker in de nachten dus bijslapen ho maar maar je bent er ff uit he. Morgen ben ik nog lekker een dagje vrij en dan dinsdag weer werken. Hoeist hier? Veel gemist?

x ing

Lekker even een weekje weg! Wij gaan in januari nog even een midweek weg met zijn drieen.
Wel jammer dat Mette niet goed heeft geslapen. Het ligt denk aan het weer, Feline en nog vele anderen op het forum slapen minder goed....
Hoe is het met de zwangerschap? Gaat het allemaal met een rondlopende dreumes? Ik vind het zelf af en toe best zwaar.

En het is hier erg druk op het forum. Marloes (mamatorist) is weg en er zijn een paar nieuwe meiden bij gekomen.
En we gaan binnenkort een forum dag houden. Misschien heb je ook zin om te komen, er is een topic van!

liefs Maris

Haai!

Ik vind het ook heftig hoor!! Mette is momenteel behoorlijk veeleisend en dat is in combinatie met een zwangerschap af en toe doodvermoeiend. Maargoed nog maar heel even he... Half januari ga ik de nachtvoedingen weer in  en dan kijk ik vast op deze tijd terug en denk ik was het nog maar zo hahahaha!

Ik las dat Mamatorist weg is. Erg jammer hoor. Ik vond haar opmerking begrijpelijk. Maargoed tis niet anders he.

xx in

Terug
Bovenaan