@Ing

Ik heb geloof ik al tig keer gereageerd op je onderwerp over het bedje maar het komt er maar niet bij.
Dadelijk natuurlijk in tigvoud.
Levi slaapt ook gewoon nog in zijn ledikantje, hij klimt ern niet uit en ligt er heerlijk in dus we laten het lekker voorlopig zo. heb een juniorbedje op zolder staan en als hij er uit gaat klimmen zetten we dat lekker neer.
Noa sliep al veel eerder in dat bedje aangezien die een keer met slaapzak en al opd e trap stond. Schrok me echt rot toen.

groetjes chimene

Hee chimene,

Bedankt voor je reactie! Tja wij neigen er dus ook naar om haar lekker te laten liggen in haar vertrouwde bedje. Ik moet zetten dat ze wel eens vraagt om een 'gloot bed' maar dat is meer omdat ze het bed van papa en mama zo interessant vind. Het kan zomaar zijn dat ze haar eigen peuterbedje dan ineens heel eng vind.
gr.Ing

Ps ze gaat over een paar weken weer starten op de pz (ging de 1e keer mis) en is bezig met zindelijk worden dus gevoelsmatig wordt het ook zoveel ineens. Maarja het zou wel mooi zijn als ze in het 'mooiste park van frankrijk' niet meer in een campingbedje hoeft. Tja of wel want dat is daar veiliger maarja dan is ze 3 en dan is het toch echt wel grote bed tijd toch?
gr.Ing

Levi "moet" in principe in de groete vakantie in de caravan in het stapelbed maar als we tegen die tijd merken dat die het niets vind dan gaat gewoon het campingbedje mee.
Maar volgens mij vindt hij het dan wel erg interessant om in het stapelbed met zijn grote zus te slapen. Als dat goed gaat kan hij na de vakantie misschien door naar zijn grote bed.
In het mooiste park lijkt me het juist nog wel lekker het campingbedje alleen moet je het wel weer meezeulen natuurlijk.

groetjes chimene

We hebben afgelopen jaar 1 bedje gehuurd daar en dat was meer dan prima geregeld. Ze waren netjes schoongemaakt dus meezeulen is geen must maargoed dan is ze al 3 en is een groot bed volgens mij wel echt aan de orde. We slapen daar alleen boven en dan vind ik een campingbedje weer wat veiliger al plaatsen de eigenaren van nr.57 wel een traphekje voor ons.

gr.ing

Terug
Bovenaan