@Ing09

Hé Ing,
Echo vd nekplooimeting was erg leuk. Duurde een stuk langer dan de eerste, omdat ze een aantal keren moeten meten en ook even goed moesten zoeken. De kleine draaide de hele tijd naar de verkeerde kant. Maar vonden wij niet erg dat het lang duurde. Zag er allemaal goed/prima uit op het eerste gezicht, maar de definitieve uitslag volgt nog. Ze maken een berekening ook naar aanleiding van stoffen in mijn bloed en dan geven ze pas uitsluitsel. Binnen 10 werkdagen, heel spannend dus.Maar de kleine weer even gezien en mooie foto's gekregen.
Hou me even op de hoogte van jou echo oké? ben benieuwd. Liefs Chris

Hey Chris, fijn dat alles vooralsnog goed leek te zijn. Ik kijk wel uit naar aanstaande vrijdag, vooral om het inderdaad wat langer te kunnen bekijken. Natuurlijk ook wel erg spannend maar ik realiseer me al te goed dat het om een kansberekening gaat en 1 op 200 nog steeds niet veel kans is bijv. (maar liever een paar duizend!!!!) Hadden ze bij jou nog geen bloed afgenomen eerder? Dat is bij mij nl. afgelopen vrijdag afgenomen en dan zou ik a.s. vrijdag direct het resultaat kunnen horen.
Ik zal zeker even een berichtje plaatsen vrijdag! liefs Ingrid

Terug
Bovenaan