Ing3 is nu naar het ziekenhuis om te gaan bevallen.

A

Anoniem

Guest
Tja hier ook maar even verslag doen.
Ik hou de weblog van Ing ook bij, maar ik weet dat jullie hier ook erg met haar meeleven, dus een kleine moeite om ook hier even een berichtje achter te laten.

Ing en ik hebben vanavond druk sms verkeer, want ze heeft weeën en is denk ik op dit moment onderweg naar het ziekenhuis voor toch nog een spontane bevalling. Mette is gewoon thuis, opa en oma passen op haar.

Ik vind het net als jullie superspannend en hoop dat ze een vlot en soepel zal gaan bevallen van Fritsie.

Haar weblog hou ik zowiezo bij met alle recente berichtjes die ik zal ontvangen van haar zelf of haar man, maar ik zal proberen hier ook wat berichtjes te schrijven om jullie op de hoogte te houden.

Groetjes Alice

SUPER!!! Fijn dat het dan toch een spontane bevalling is!

Zo benieuwd of Fritsie een jongen of meisje is. Als je haar smst mag je van ons allemaal een hele dikke knuffel geven!

groetjes Mariska, Dennis, Feline en kruimeltje

Al dagen is inge heel vaak in mijn gedachten! Wat spannend! Wat fijn dat fritsie toch besloten heeft zelf te komen!

x miranda

oooohhhhwwww wat spannend.fijn dat het spontaan gaat.

gr petra

Owh Alice!!

wat lief van je dat je hier ook even een berichtje achter laat...geef haar maar een knuffel van ons! Ben ook zo benieuwd naar Fritsie...zal zo even haar web-log lezen! Wens haar veel succes!

Groetjes Angelique en Jesse

Hoi,

Ik las net op de site van Ing dat ze bevallen is van een zoon Jens!!

Sannemams

Terug
Bovenaan