@ Ing3

A

Anoniem

Guest
haj haj!!
ik had even een vraagje aan je
na je tip om te gaan dieten met sonja bakker ben
ik op zoek gegaan naar zon boek maar je hebt tegenwoordig
zoveel verschillende met welke ben jij begonnen??
Groetjes Samiera

Hoi,

Wat goed dat je het gaat proberen!

Dit boek heb ik gebruikt. Het is gewoon het eerste en meest simpele boek zonder ingewikkelde recepten. Gewoon doen wat  er staat en niet nadenken.

gr.Ing
ps het kost 13.95 bij bol.com

Hey

Ik wil ook ff reageren
Ik heb namelijk ook dit boek gebruikt om af te vallen en mijn vriend ook.
het is een goed boek, het enige nadeel is, dat als je een zwaar beroep hebt, dat het eten te weinig is, je mag soms 1 liga maar als ik aan het werk was naam ik 2( er zitten 2 in een zakje)
Ik ben in 9 weken tijd meer dan 10 kg afgevallen en mijn vriend meer dan 15.

Succes, groetjes Linda

Valt een peuter en een   baby die me maximaal 5 uur slaap gunt ook onder zwaar werk? Ik heb af en toe een moeilijk moment maar vind het nog steeds te doen. Tja af en toe wel even flink honger maargoed dat is bij elk dieet en dat is een goed teken want een hongergevoel betekent dat je afvalt. Dat motiveert mij dan weer zeg maar..

gr.Ing

Oke bedankt!!
Ik ga hem gelijk bestellen!!!
Hopelijk gaat het werken hahah
Groetjes Samiera

hoi

heb het boek ook,en ben net weer begonnen.dus hoop dat ik ook snel resultaat heb.

ben er eerder al eens 6 kilo mee afgevallen,heb het boek toen niet afgemaakt wegens zwangerschap(goed excuus)

succes

gr petra

Enne als je vragen hebt over het bereiden van bepaalde recepten (want soms heb je zoiets van huh?) dan post je maar een bericht en help ik je wel even.   Mss  zowiezo wel handig om elkaar een beetje te blijven motiveren.

gr.Ing

haha jaa is goed als het goed is krijg ik het boek
vandaag in huis!!! Ga hem vanavond gelijk even doorbladeren
en na het weekend maar gelijk beginnen!!!!

Terug
Bovenaan