@Ing3

Hoi Ing,

Ik meen mij te herinneren dat jij voor Mette een tshirtje had met haar naam en een streepjescode met haar geboortedatum. Waar heb jij die besteld? Een vriendin van mij moet binnenkort bevallen en ik wil haar graag zon shirtje cadeau doen.

Hoi hoi,

Ik ben niet Ing3, maar ik weet om welk shirt het gaat.....
Ze zijn te koop bij rainbowbabies.nl
Ze hebben er heel veel leuke shirtjes, broekjes, jurkjes etc... Je kunt overal leuke teksten of plaatjes op laten drukken.
Zo'n zelfde soort site, maar ik vind de kwaliteit er iets minder: www.simplycolors.nl
Daar gaan ze binnenkort ook kleding voor volwassenen verkopen die je kunt laten bedrukken.

Groetjes, Karin

PS: Ik ben helemaal fan van zelf shirtjes enzo laten drukken. Grappige teksten en plaatjes enzo. Bas heeft er al verschillende:

hoi hoi

ook ik heb van beide site's kleertjes laten bedrukken

en ik moet zeggen dat ik meer tevreden ben over simply colors dan rainbowbaby's

ik vidn de stof fijner en de kwaliteit beter

maar dat is ieder voor zich

groetjes moekje

Hoi,

Ben ik dan eindelijk! Hij komt inderdaad bij Rainbowbabies vandaan. Je kiest afbeelding streepjescode en bij tekst zet je de geboortedatum en die kun je dan met een beetje schuiven op de plek zetten waar je hem wil hebben. Het is echt een heel leuk shirt inderdaad. We krijgen er veel reacties op. Maaar de shirts van simply colors lubberen minder  snel maargoed hoe lang hebben ze het nu helemaal aan.... Gewoon doen zou ik zeggen.

gr.Ing

Terug
Bovenaan