Inge Crienie, Es en Simoon en de andere meiden!

A

Anoniem

Guest
Hi Lieverds,

Bedankt dat je me succes wenst Crienie.

Het is inderdaad erg spannend en af en toe ben ik gewoon een beetje zenuwachtig omdat ik niet weet waar ik aan toe ben, dacht zelf dat ik gisteren mijn nod had maar volgens Babybrabbel is het vandaag pas dus ik wacht maar af!

Ik hou morgen ook nog maar aan als een nod dag omdat ik de laatste maanden een cyclus had van 26 maar daarvoor van 27 .

Ik heb ook een berichtje achtergelaten onder die van Inge van gisteren 28-9-04 om 9.50 uur dus daar staat nog iets ook voor Es en Simoon.

Hoe is het nu met je Simoon?
Laat je nog wat weten?

Lieve Crienie en ini mini Crienie!
Wat fijn dat het goed met jullie gaat die vermoeidheid is natuurlijk vervelend maar dat hoort erbij he zullen we maar denken!

Hoe is het op je werk? kun je het nu je wat sneller moe bent nog goed bijbenen?

Heb je het nog voor je kunnen houden, de zwangerschap of hebben je kindjes en familie al iets in de gaten?

Hou vol en ga zo door he?!

Ook ik kon vorige week bijna niet op het forum terecht en dat was erg frusti en ook nu is het elke keer afwachten of dat het lukt, maar we zien wel hoe het allemaal verloopt,... hoop het zo!

Iedereen veel succes en tot snel,

Liefs: Chili xx

Hi chili,
Hoe t is??? Wel ik begin al aardig nerveus te worden..geen rooie duivels, wel andere kwaaltjes die nog niet eerder in mijn boekje voorkwamen...
Spannend duz!
Jij ook heel veel succes de komende tijd, t is natuurlijk te hopen dat er iets POSITIEFS uitkomt!!!!

Hoi Chili,

Spannende dag (dagen) voor je... elke keer weer afwachten, nerveus naar het toilet, voel ik al wat, enz. Niet echt bevorderlijk om er niet mee bezig te kunnen zijn. Die periode vind ik zelf ook altijd het moeilijkst. Heb het net gehad (vier dagen te vroeg, dus deze maand niet erg veel hoop kunnen opbouwen).
Ik duim voor je dat er geen rode duivels komen en wel een dikke plus!

Liefs,
Es

Hoi lieve lieve Chili,

Ik ben blij je toch weer te spreken hoor.
Het was erg gek zonder het forum, alleen het was zooo frustrerend dat ik nergens op kon reageren!
Ik hoop zo dat het raak is voor je.
Dan zitten we nog vlak bij elkaar en dan kunnen we elkaar alsnog goed steunen.
Met ons gaat het verder wel goed hoor.
Ik heb echt overal last van;
Continu misselijk bij alles.
Borsten als ballonnen.
Doodmoe en snel emotioneel en dus ook snel chagarijnig.....
Angstdromen ook nog.
Sex? wat is dat?
Gelukkig zijn mijn bloedneuzen over alleen ik snurk af en toe nog wel. hahahha als je dit zo leest denk je vast wat een zeurpiet, maar geloof me het is zeker in de begin fase niet altijd een roze wolk.
Mijn buik begint al iets op te zetten, dus ik denk dat onze Crienie-mini wel groeit.
De kinderen weten het sinds afgelopen zondag.
Ze waren door het dolle heen.
Mijn zooontje zat meteen naar mijn buik te staren en wilde alles weten.
Toen hij een fotootje (van vaderschap.org)zag werd hij toch even stil, hij vond dat bloederige op de foto best eng.
Maar ze zijn reuze dol.
Onze ouders weten het ook sinds zondag.
We gingen met zn allen naar de opera in de Rai in Amsterdam en vooraf hadden we koffie en gebak.
Mijn dochter vond het een leuk idee om in de gebaksdoos een klein doosje met roze babysokjes te zetten naast t gebak zodat ze het wel moesten zien.
Iedereen was erg ontroerd en had tranen.
Ik werd steeds plat geknepen door mijn schoonvader hahahha.
Mijn eigen vader heb ik verloren aan longkanker, dus helaas maakt hij het niet lijfelijk mee, maar ik weet dat hij er wel bij is.
Over 2 weken gaan we voor onze 1ste afspraak naar de ha toe, hij gaat ook de zwangerschap begeleiden.
Spannend hoor, voor het eerst het hartje horen (zucht)

Nou lieverd, gaat alles verder goed met jullie?
Kan je man de stress nog aan?
Dikke knuffel van mij voor jou xxx
Crienie en Crienie-mini.

Wat een niemandsland, hè, Chili. Dan komt het niet en denk je: misschien is het dan toch morgen mijn NOD. Maar ik duim nog steeds voor je hoor!

Kus, Inge

Hi hier ben ik weer,

De 'druk' lijkt maar meer en meer toe te nemen heb er niet echt grip meer op ik kan me nu ff niet concentreren en loop wat te ijsberen en het lijkt wel of ik ieder half uur naar de toilet toe moet en nog steeds ...niets.

Ik ben 'bang' dat ik me zelf onnodig blij zit te maken zeker omdat ik best veel last van mijn buik heb het trekt daar van binnen als ik weet niet wat komt iemand dit bekend voor ?( mij niet)

Ik vertelde mijn man dat ik 'het' gisteren niet was geworden maar dat het vandaag ook goed kan komen en heb er nu ook maar morgen bijgezegt weet het ook niet meer.

Heb nu de kalender er weer bijgepakt en ben voor de 6e keer de dagen van mijn cyclus aan het natellen hahaha eigenlijk best komisch, hahah ..arme ik!

Mijn man moest vanmiddag weg en blijft voor zijn werk vanacht overnachten maar hij belde wel net op en omdat er allemaal mensen om hem heen lopen zei hij en hoe gaat het daar? en ik: nee nog niets, nee? zo heel verbaast reagerend dus hij is er ook wel mee bezig hoor!

Ik vertelde er dus weer bij dat het nog kan komen en dat we niet te vroeg moeten juichen maar dat is ook meer om mezelf niet blij te maken met een dode mus.

Vertelde mijn man dat ik vanavond was gaan sporten, fitness en steps en hij zei: toch niet te wild he? ik zei nee hoor maar dat moet wel gewoon kunnen lief he dat hij 'meeleeft'?!

Inge je hebt helemaal gelijk met je niemandsland en dat ik mijn nod steeds een dag verder verleg! Weet jij wat die soort buikpijn achtig iets kan zijn soort trekkend gevoel ??? xx terug!

of Crienie jij?

Crienie wat leuk om te lezen dat je me ook gemist hebt en wat reageerde de mensen om je heen leuk he op het mooie nieuws?

Ik vind je echt geen zeur hoor ik kan me best indenken dat het wat tegen kan vallen die dingen die je opnoemt en dan ook nog je gezin ..en je werk ..en je huis.

Doe maar lekker rustig aan hoor!

Ik vind het een mooie zin waarin je zegt dat je vader er toch bij is, en daar sluit ik me bij aan.
Is je schoonvader al opa of is dit zijn eerste kleinkind?

Laten jullie nog iets weten?

Zou het nu echt zo mogen zijn?! ben zo bang dat die ongi er toch weer aankomt
( door die buikpijn en wat steekjes in mijn hoofd)

Ik heb wel een paar hele kleine mini puistjes op mijn voorhoofd en ik zit zoals de afgelopen avonden, aan een COLA WATERIJSJE! hahaha

Als het toch niets wordt dan heb ik weer een extra reden om me de volgende ronde weer voor te nemen me niet meer grazy te laten maken.

Maar ja je blijft mens he?!! oooooohhh dat wachten!!

dag lieverds xx van: een in het ongewisse zijnde Chili xxxxx

Hoi chili,

Mischien straks samen zwanger??
Ik ben nog steeds niet ongi.
Ik heb net als jij al wel 5 keer mijn cyclus uitgeteld hahaha.
Maarja ik heb in het verleden ook wel eens een cyclus van 35 dagen gehad,
dus ik stel het testen iedere dag weer met een dag uit hihi.
Ik denk dat ik morgen maar een test ga kopen hoor.
Ik kijk morgen wel even hoe het met je is en als ik getest heb hoor je het wel.
spannend.............

veel liefs niempie

Hoi Niempie,

Ik heb toen straks nog een berichtje achtergelaten onder jouw Hellup berichtje en ik vroeg inderdaad nog om een reactie dus ook bij jou nog nix?

Inderdaad spannend en het lijkt me wel wat hoor om samen zwanger te zijn.

Ik ga nu slapen en hoop dat het morgen nog rustig is op het front, ook bij jou en Simoon!

Laat inderdaad iets weten he als je getest hebt?

fingers crossed!

Liefs Chili x

Terug
Bovenaan