Inge, Crienie, Niempie en de rest

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Heb al een tijdje niks meer van jullie gehoord/gelezen hoe is het er nu mee??

Crienie,

Ik zag dat je begin december een berichtje voor me hebt achtergelaten maar als ik dit open dan staat er helemaal niks...??

Ik heb op het mei forum een berichtje voor je achtergelaten zodat je dit weet en of je nogmaals iets aan mij wilt mailen ben zo benieuwd hoe het jou en mini Crienie vergaat laat je snel iets horen Crienie!!!! mis je hier echt hoor wat is je mailadres dan kan ik je mailen!!!

Inge net als ik zit je weer in de 'wachtperiode' heb je al iets meer zicht erop en wanneer moet jij naar de Gyn toe??

Niempie, al lang niets meer gehoord hoe is het? heb jij al iets te vertellen??

Ik ben vanaf morgenochtend, woensdag tot vrijdagavond op cursus soort, Reiki dus als je de komende dagen geen reactie terug krijgt weet je waar dit aan ligt!!

Iedereen veel succes en keep the faith!!

Veel liefs en hopelijk hoor ik iets van jullie!

Liefs; Chili xx

Hoi Chili,

Het is nog steeds bagger met de computer, dus ik ben hier erg onregelmatig. Fijn dat je nog steeds aan me denkt! Ik ook aan jou, en ik probeer je steeds te volgen.

Zie voor antwoord op je vragen mijn bericht hierboven! Veel plezier met Reiki!!!

Liefs, Inge

Hoi chili,

Ik ben inderdaad een tijdje niet op het forum geweest.
Met mij is het wel goed.
Hebben nog geen oproep van het ziekenhuis gehad voor het DNA onderzoek.
Dus eigenlijk heb ik niet zoveel te vertellen.
De drang om weer zwanger te worden wordt wel steeds groter.
Maarja even mijn verstand gebruiken het is niet verstandig om nu zwanger te worden.
Stel dat we slechte berichten krijgen dan is de spanning niet goed als je zwanger bent.
Dus maar even geduld hebben.

Maar hoe is het momenteel met jou?
Ik zal zo het forum nog even doorlezen alhoewel het wel een eind terug is.
veel succes ook met je reiki

liefs niempie

Hi Lieve Inge en Niempie,

Fijn om weer iets van jullie te vernemen jammer dat ik/we niks meer van Crienie horen weten jullie hier iets van????

Inge,
Ik hou jou zeker in de gaten we gaan al zolang terug met het contact en wil dit ook graag zo houden!! weet jij nog wannner je hier voor het eerst kwam ik in april.
Ik ga zo je verhaal van de gyn lezen en zal daaronder iets zetten oke tot snel x Chili xx

Hoi Niempie,
Ook fijn om je weer te ontmoeten we hadden eerst zo vaak contact en dat mis je dan wel hoor!

Fijn dat het ondanks alles toch nog goed met je gaat hopelijk weet je snel meer en krijg je goed nieuws!!! en kun je weer fijn verder want het lijkt me zo moeilijk om nu te moeten wachten!! niet menselijk eigenlijk rot hoor!!

Lief dat je me succes wenst ook met de Reiki ben vanavond weer thuis gekomen en het waren drie heerlijke dagen en voel me goed het heeft me wat afgeleid van het zwanger worden want met deze cursus kun je natuurlijk niet de hele dag ermee bezig zijn het was/is een goede afleiding voor me, het wachten is weer begonnen want 17 of 18 december weet ik meer!!! voel nog niets speciaals, voel helemaal niks??!!
ben erg benieuwd!!!

hoop op een berichtje van je!

Hou moed en ik zal voor je duimen succes!

Liefs; Chili xx

Terug
Bovenaan