Inge e.a...

A

Anoniem

Guest
Hi Inge en evt andere bekenden..
Ik las al dat je naar me vroeg... K kom hier niet zoveel meer...
Mijn NOD is de 16 e nov...We lopen dus nu aardig gelijk op..
Wat er gebeurt is in die tussentijd: Positieve zwangerschaptest;maar 17 okt brak t op (zou 8 ste week worden)... Heb t dus aardig gehad met het hele gedoe rondom zwanger worden!! Positief punt is dat we nu weten dat t tenminste lukt..
Deze week extra afspraak bij magnetiseur en dan dit weekend een romantisch (hoop ik) nachtje weg met de man..(gewonnen nachtje hotel in haarlem)
Ik las dat je had besloten om in november naar de HA de gaan..Lijkt mij ook wel een redelijk idee (zou t zelf misschien eerder doen, maar de HA zal toch de natuur een beetje zijn gang willen laten gaan). In december gaan wij naar de HA.
Heel veel succes en geluk deze ronde!
Toi toi toi!

Hoi lieve Simoon,

Wat erg voor je... Het was zo mooi, dat die man je voorspeld had dat je zwanger zou worden, en dat het ook echt zo was! Ik wist ook zeker dat je het was, naar wat je erover vertelde. Dacht dat het een kwestie van een paar weken zou zijn voordat die test positief zou zijn. En nu dit... Ik vind het ongelooflijk rot voor je. Wat is er voor sommigen toch een weg te gaan voordat het eindelijk zo is... zucht.
Uit je woorden maak ik op dat je ondanks je mk, want dat is het toch, lijkt me, wel meteen weer je cyclus terug hebt? Had je helemaal geen meer of langer bloedverlies dan anders?

Ik vraag het je ook ivm mijn eigen sores van dit moment. Zoals ik al schreef, wist ik ook dit keer weer zeker dat het raak was, en ook nu werd ik na 2 dagen overtijd toch weer ongi. Alleen, dat is nu al 8 dagen geleden en ik blijf maar vloeien, het wordt steeds meer, met pijnlijke steken in mijn buik en borsten. Ik had het eerst niet in de gaten dat het maar niet overging, tot het erger werd. En nu is me de schrik toch echt om het hart geslagen, en ga ik morgen linea recta naar de dokter. Het is een invaller, en ik kan alleen naar het inloopspreekuur, maar ik maak me zo'n zorgen dat ik nu toch ga. Ik vraag me af wat dit nu weer kan zijn. Toch een vroege miskraam? En mijn NOD kan ik op mijn buik schrijven. Ik sta vlak voor mijn vruchtbare dagen.

Lieve Simoon, ik hoop dat je weekendje weg je er een beetje uittrekt, en hoop dat alles snel weer op z'n pootjes terecht komt.

Dikke kus van Inge

Hoi Inge en Simoon,

Wat een nare gebeurtenissen bij jullie alle 2 zeg, Simoon echt naar voor je dat het zo is verlopen succes dan maar weer met je nod van 16 november en hopelijk is het weekendje weg iets om het weer wat rustiger te kunnen bekijken want ik weet wat je bedoelt, het bepaald nu toch je leven ook al probeer je het wat te laten rusten. succes!

Inge het klinkt inderdaad zo dat er een ha naar moet kijken en ik ben blij om te lezen dat je morgen gaat, doen hoor !dan weet je meteen hoe het ermee staat en kan de ha je geruststellen of er iets aan doen.

Ik hoop dat het toch allemaal mee zal vallen en dat je toch op een bepaald moment aan je klusperiode kunt gaan beginnen.

Nogmaals veel sterkte voor morgen bij de ha en ik hoop morgen iets van je te vernemen hoe het met je gaat!

Liefs XXX Chili

hai Inge, Ja ik had een hele andere bloeding, allereerst veel krampen e.d. in de buik streek, ik kon echt effe niet lopen...Toen "het" los kwam (ja nu effe goor praat) grote kwabben ehh..weefsel..veel bloedverlies ook en dit hield 8 dagen aan.. Of ik weer mijn cyclus heb?? Geen idee, maar ikzelf merk t aan slijmverlies...(heb alleen gigantische buikpijn, ben bang dat alles er niet uit is......)Tenminste dat was andere keren ook zo (toen ik tempte).Ik heb nu ook een maansteen om, dus wie weet.. T is allemaal een beetje afwachten hoe t verder loopt.En vanmiddag dus de magnetiseur weer..

Jij gaat dus vandaag naar de HA, laat maar weten wat ie vind!!Wat jij beschrijft lijkt mij idd op vroege miskraam, en ik denk dat jij je lichaam zelf het beste kent. Ben razend benieuwd hoe t verder gaat!

Hi Chili, Hoe staat het verder met jou ???

Hoi Simoon en Inge,

Simoon met mij gaat het goed alleen is gisteren de ongi weer opkomen dagen dus dat is een stuk minder natuurlijk maar ja probeer het 'luchtig' te zien deze maand(vorige maand echt een dipje) maar nu denk ik nu niet misschien deze keer meer geluk, ja je moet iets he om jezelf positief te houden?!

Ik ga nu naar ronde 10 en ik zal zo eens bij predictor.nl en bij babybrabbel nakijken wanneer de klusdagen en de nod weer voor de deur staan.

Jammer zeg dat het bij jou en Inge zo is verlopen ga jij ook nog naar je ha omdat je denkt dat nog niet alles weg is?

succes en laat nog iets weten, ook jij Inge!

Liefs XX Chili x

Terug
Bovenaan