Inge en alle andere die ongi zijn

A

Anoniem

Guest
Hoi Inge en alle andere die ongi zijn geworden!

Ik las dat het weer zover was. Het is balen! Maar er komt een moment dat het lukt.

Mijn probleem is niet zwanger raken maar zwanger blijven! Ik heb TWEE MISKRAMEN GEHAD en eentje met bijna drie maanden met curretage en al. Ik wil nu niet zwanger raken en dat geeft ook een K gevoel. Eerst wilde ik het zo graag nu moet ik er niet aan denken. Ik ben gewoon 6 weken doodziek geweest heb mijn kindje levend gezien en vervolgens leeft het de keer erna niet meer! Ik ben bang dat ze nooit meer bij me blijven zitten! Gek nu ga ik staks naar een NOD toe die bij mij WOD wordt (wel ongesteldheids dag). Ik hoop dat het gevoel weer terug komt en dat ik er weer voor kan gaan maar nu wil ik gewoon even niet meer.

Succes allemaal!

Liefs
Lies

Succes allemaal!

Hee meid, niet ontmoedigd raken hoor.

Zelf heb ik miskramen gehad, maar dat valt in het niets bij het geluk als je dan eindelijk wel je kindje in je armen houdt. Geef je verdriet een plaatsje en ga verder. Je hebt nog alle kansen. Ooit heb ik zwangerschapsyoga gehad met iemand die 7 miskramen had gehad, moet je voorstellen hoe blij zij was met haar kadootje, een prachtige gezonde zoon. Voor jou is ook nog alles mogelijk.

Sterkte
Miep

Ach, lieve Lies,

Is het nou wéér misgegaan... Ik zit hier gewoon met kippenvel op mijn rug. Echt afschuwelijk voor je, en dat terwijl je misschien al dacht dat je de kritieke periode bijna voorbij was... Wat zit de wereld soms toch oneerlijk in elkaar... Miep heeft lieve opbeurende woorden voor je, en zij kan het weten, maar ik kan me voorstellen dat je nu wanhopig en verschrikkelijk verdrietig bent. Laat het er allemaal maar zijn! Kom eerst maar weer een beetje tot jezelf, en ik weet zeker dat het gevoel dan toch weer komt. Nu ben jij het belangrijkste, jij moet je kracht weer gaan voelen. En als het zover is, ben je ook weer klaar voor een kindje. Want dat kindje komt er, zeker weten!

Lieve Lies, bedenk maar dat je nooit meer krijgt dan je kan dragen. Je bent een hele sterke meid, en het komt goed!!

Bedankt dat je het hier met me hebt willen delen! Ik denk aan je...

Dikke, dikke knuffels van Inge

He meid ik begrijp hoe moeilijk het voor je is ik heb zelf nooit een miskraam gehad maar ik kan me wel bedenken hoe moeilijk dat is .Ik zelf ben al lang bezig om zwanger te raken van mijn 2de kindje dat wil niet lukken .Maar laat staan dat als je eindelijk weet dat je zwanger bent en het dan weer kwijd raakt dat is verschrikkenlijk.Maar ik wil je zeggen blijf erin geloven en ga ervoor .Je zal zo gelukkig zijn als je straks je kindje in je armen hebt.Veel liefs desteny

Terug
Bovenaan